Vaakaan katsomisen paikka ja muutos edessä

Mites timmiytyminen on edennyt?

Timmikuussa eli tammikuussa timmiytyminen sai rennolla ootteella hyvän startin ja helmikuussa jatkettiin samalla kaavalla. Tosin helmikuun alkuun kuului vähän turhankin paljon herkuttelua, joka kyllä himmaantui kuun loppua kohden. Hedelmiä on tullut mutustettua paljon, ehkä liikaakin.. Mut tietteks kun on lähes kaikille hedelmille allerginen ja nyt kun on appelsiinien ja veriappelsiinien satokausi ja kun kerran niitä herkkuja voin syödä niin mähän syön 😀 Noh, nyt oon yrittänyt vähän laskeskella ettei niitäkään tulis ihan mahdottomia syötyä.

dav

Vaakaan katsomisen paikka

Timmiytyminen ei edennytkaan enää helmikuussa samaan tahtiin. Ylimääräiset nesteet sain kropasta pois tammikuun aikana, mutta ilmeisesti ruokavalio on ollut nyt optimaalisessa suhteessa mun aktiivisuuteen siinä mielessä, että paino on pysynyt aikalailla samoissa. Noh, -200 g näytti vaaka tänä aamuna, mutta tuollainen määrähän ei oikeastaan tarkoita mitään, tuollaista heilahtelua nyt voi tapahtua ja juu, varpaankynsillekin vois tehdä jotain 😛

dav

Vaa´an lukema nyt ei tietty kerro kaikkea. Tärkeintä on se oma olotila ja fiilis kropassaan ja kyllä, mä haluan keventyä vielä! Peilikuva on myös hyvä mittari vaikkakin sille helposti sokeutuu. Pyysin Riksaa ottamaan muutamat kuvat tänä aamuna. Jos pelkkää vatsaa katsoo niin näyttäähän se ihan kivalta. Painon tippuessa vatsa onkin se missä ensimmäisenä timmytyminen näkyy ja painon noustessa vatsan seutu kerää vähiten sitä painoa. Ongelma-alue jos niin voi sanoa niin onkin alakroppa, joskus työterveyden terkkari onkin kommentoinut, että mulla on sellainen vartalonmalli, että jos lihoan niin en lihoa niin epäterveellisesti kuin vatsanseudulta lihoavat 😛

dav

Mitä sitten haluan?

Haluan kevyemmän olon ja vielä hieman timmimmän kropan, kuitenkin säilyttäen ”naisellisen pehmeyden”. Painonseuranta on timmiytymisen tavoittelussa yksi mittari ja arvioisin että 60 kilon paikkeilla paino, timmiys ja olotila alkavat olla kohdillaan, joten ainakin sinne kuutee kymppiin sais nyt laskea 😉

dav

Kohti muutosta
Yhteistyössä MT PersonalTraining

Selvää on, etten ihan samalla kaavalla voi jatkaa, mikäli haluan tämän timmytymisen jatkuvan. Tämän on kuitenkin tarkoitus jatkua suht rentona meonona kevään ajan. Nyt mulle tarjoutuikin tilaisuus päästä mukaan ja testata MT Personal Trainingin Muutos100 valmennus. Intoa piukeena lähden tähän 100 päivän prokkikseen mukaan! Muutos100 on elämäntapavalmennus. Sinäänsä ajattelen elämäntapojeni olevan ihan kunnossa, mitä nyt olen aikamoinen sokerihiiri ja sokerikoukku jää helpolla päälle 😛 Tämä tuo kuitenkin tavoitteeseeni uutta potkua ja lisää sitä tavoittellisuutta. Otan tämän osaltaan myös pienenä haasteena ja varmasti jälleen jotain uuttakin mukaan tarttuu 🙂

outimaaliskuu

Muutos100

Muutos100 on Tuukka ja Monna Pursiaisen räätälöimä verkkovalmmennus kohti elämäntapamuutosta. Nyt voidaan heittää pikadieetit ja kuurit olan yli ja tarttua pysyvään elämäntapamuutokseen! Ei mitään kikkakolmosia vaan liikunnan riemua sekä hyvää ja ravitsevaa ruokaa, näillä mennään Muutos100:ssa!

muutos 4

Muutos100 valmennus rakennetaan sinulle yksilöllisesti aina ruokavaliota ja harjoitusohjelmaa myöten.

Valittavanasi on kaksi valmennusvaihtoehtoa:
– Muutos100 verkkovalmennus 129€
– Muutos100 verkkovalmennus + 20 yhteisharjoitusta treeniryhmässä 189€

muutos 6

Sisältö:

  • Henkilökohtainen ruokavalio
  • 60 reseptiä ravintoarvoineen
  • Kuntosaliohjelmia
  • Videoita kuntosaliohjelmiin
  • Treenivideoita kotitreeneihin
  • Harjoitusohjelma sisältäen kaikki viikoittaiset harjoitukset 100-päivän ajan
  • Viikkotehtäviä ja haasteita, jotka pitävät motivaation korkealla koko valmennuksen ajan.
  • Movendos- valmennustyökalun käyttöoikeus 100-päiväksi.
  • Personal Trainerin tuki ja neuvot 100-päivän ajaksi.
  • Valmennusryhmän tuki ja kannustus Facebookissa

Lisätietoa valmennuksesta ja ilmoittautumiset:
[email protected]
http://www.tuukkapursiainen.com/store/p11/Muutos100_14.03.2016_.html

muutos2amuutos 3

Asiakkaiden kokemuksia:

”Tähän asti en ole polulta lipsunut ja kokonais pudotus on 4,9kg. Lähellä tavoitetta ollaan! 🙂 ”

 ”2 viikossa 3,7kg! Ei tätä meinaa uskoa todeksi”

 ”Parasta tässä muutoksessa on se, että viisi vuotta kestäneet joka päiväiset vatsakivut on poissa”

”Me valmennettavat saadaan kyllä hyvät lähtökohdat loppuelämän kestävälle Muutokselle. :)”

 ”Iso peukku lihapullille, ehkä parhaita mitä oon syönyt! Tosin ei ole huonoa reseptiä tullut vastaan näiden viikkojen aikana!”

 ”Kiitos 🙂 ja suurin ylistys kuuluu tietenkin teille ja loistavalle valmennukselle! Huikeaa työtä teette täydellä sydämellä, arvostan!

Kohti muutosta, kuka mukana?
Muutos100 startataan 14.3.2016!

muutos1

Drinkki vs. Smoothie

Yhteistyössä NU3

Aamuisin tulee vetäistyä sitrus-viherdrinkkiä, mutta taittuu ne ainekset myös smoothieen.
Kummin parempi?

dav

Paikkansa kummallekin, samoin smoothiekulhollekin on paikkansa. Drinksu sopii mulle aamuihin, smoothiet iltapäivän välipaloiksi töiden lomassa ja smoothiekulho taas toimii välipalana silloin kun ehtii kunnolla istahtamaan ja pysähtymään välipalalle, myös aamupalaksi smoothiekulhot on oivia, voi tehdä jo illasta valmiiksi aamua varten.

dav

Sitrushedelmistä sekä vihreistä saa hyvin vitamiineja, kuituja, ravintoaineita, energiaa ja boostia aineenvaihduntaan! Drinksuihin ja smoothieihin näitä saa helposti upotettua reilun satsin! Viherjauheet on todella kätevä tapa lisätä vihreää juomiin, NU3:n Matcha jauhe on ollut pitkään mun suosikki ja nyt onkin purkki tyhjänä ja lisää haluan! Matcha sisältää paljon kofeiinia, joten se virkistää hyvin, puhumattakaan vihreän teen monista hyödyistä sekä antioksidanttimääristä. Vehnänorasjauhetta olen saanut myös NU3:lta testiin ja se sekoittuu oikein mukavasti drinksuihin sekä smoothiehin. Vehnänorasjauhe onkin varsinainen runsaasti lehtivihreää sisältävä ravintopommi sen sisältäen paljon mineraaleja sekä muita hyviä ravinteita, A-, K- ja E-vitamiinien pitoisuudet ovat korkeat. Vehnänorasjauhe on myös gluteenitonta vaikka vehnää onkin, joten sopii gluteenia välttävällekin!

dav

DRINKSU

Kuvat kertovat puolestaan ja kyllä sitruspuristimeni on suoraan 80 -luvulta jos ei kauempaakin 😀 Matchavispilä on hyvin kätevä sekoittamaan viherjauheet nesteeseen, ei aina tarvi surautella tehosekoittimella ja lusikalla kun helposti jää paakkuja eikä ne ole kivoja 😛

Viherjauheita käytän puolesta teelusikallisesta 2 teelusikalliseen. Matchaa laitan yleensä puolikkaan teelusikallisen ja vehnänorasta taas reilu teelusikallisen. Verigreipistä sekä sitruunasta puristuu puolikkaat lasiin ja sitten lähes puolen litran lasi täytetään loppuun raikkaalla kraanavedellä 😉

davdav

SMOOTHIE

Vaikka lähes samoilla aineksillakin saisi smoothien, lisäten vain esim. banaania tuomaan paksuutta juomaan, niin jaetaan nyt smoothievinkki hieman eri aineksilla 😉

Samat viherjauheet kuin drinksussakin ja niiden lisäksi vihreää myös kourallisesta tuoretta pinaattia. 1 banaani tuomaan sitä paksuutta ja smoothien rakennetta, puolikas verigreippi sekä 1 veriappelsiini. niin ja vähän vettäkin sekaan, mutta jos haluaa tehdä sen trendikkään smoothiekulhon niin voi jättää veden poiskin, jolloin smoothiesta jää paksumpi ja lusikoitavampi. Ai että, oli muuten maukas smoothie! 😉

dav

dav

Maistuisko sulle Drinksu vai Smoothie,
vai oletko kenties Smoothiekulhojen ystävä?

NU3
Matchatee ja Matchavispilä
Vehnänorasjauhe