Viikko 10 – hyvä ruokaa ja paljon treeniä

Viime viikko oli hyvin liikunnallinen, just sellainen mihin oon tottunut ja mistä tykkään silloin kun olen terve ja ehtiväinen 😊 Liikuntaa tuli tosi monipuolisesti ja energiat oli huipussaan, toisin kuin tällä viikolla, liekö siitepölyä alkaneet kiusata ja viemään energiaa… Anyway, tästä kuluvasta viikosta ei ole tulossa koostetta, en oo toimeentunut pistämään ylhäälle mitään ja muisti ei ole niin hyvä 😛 Kait sitä taukoviikotkin koosteista sallitaan? Nyt kuitenkin viime viikko 😊

MA

Työpäivä 7-14.30

Klo 6.15 aamupalana kaurapuuroa, pellavasiemenrouhetta, kuivattuja luumuja ja mansikkamehukeittoa. C-vitamiini poretabletti + viherjauhe ja teetä.

Klo 9.00 ”riisifrutti itse riisimaitoon tehdystä riisipuurosta boysenmarjahillolla

Klo 11.40 Lounaana lohipastaa

Klo 14.00 välipalana smoothie, jossa banaania, mansikkaa, ananasta, tyrniä, vaniljaheraa, öljyä ja vettä

Klo 17.00 täytetyt kanafileet (pinaatilla, aurinkokuivatulla tomaatilla ja parmesanilla) ja villiriisiä

Klo 18.30-19.45 Kiinteät kurvit jumpan ohjaus
Klo 19.45 palkkari + banaani

Klo 21 iltapalana kauraleipää, salaattia, kanamunaa, tomaattia, kalkkunaa. Veriappelsiini ja teetä.

TI

Työpäivä 8.30-17.15

Klo 7.45 aamupalana kaurapuuroa mustikoilla, banaanibonnella, macalla ja chiasiemenillä. C-vitamiini poretabletti + viherjauhe ja teetä.

Klo 11.30 lounaana parmesankanasalaatti ja siemennäkkäriä

Klo 15.30 päivällisenä täytetyt kanafileet ja villiriisiä, sama kuin maanantaina

 

Klo 17.30 välipalana smoothie, jossa banaania, mansikkaa, ananasta, tyrniä, vaniljaheraa, öljyä ja vettä

Klo 18.15-19.15 Zumbailemassa

Klo 20.00 maissikakkuja ja kalkkunaa

Klo 21 iltapalana banskulettua, mustikoita, vadelmia ja banaanibonnea. Veriappelsiini ja teetä.

KE

Työpäivä 8-16

Oon kirjoittanut itselleni vain naistenpäiväsuklaata, mutta katsotaan mitämuuta kuvista löytyy

Klo 7.00 aamupalana kaurapuuroa, mustikaa, punaherukkaa, macaa ja chiasiemeniä. C-vitamiini poretabletti + viherjauhe ja teetä.

Klo 10 välipalana jotain töissä + muutamat naistenpäiväkarkit

Klo 12.00 Lounas kuten tiistaina parmesankanasalaatti

Klo 15 välipalasmoothie

Klo 17.00 välipalana katkarapu-riisinuudeliwokkia (ohje tulossa myöhemmin blogiin 😉 )

Klo 18.15-19.15 pakarajumpan ohjaus
Klo 19.30-20.30 pumppitunninohjaus
Palkkaria + banaania

Klo 21 iltapalana maissikakkuja kalkkunalla, tomaatilla ja kanamunalla

TO

Työpäivä 7-12.35
Ja taas puuttu itseltä merkinnät…

Klo 6.15 aamupalana kaurapuuroa, mustikkaa, vadelmaa, macaa ja chiasiemeniä. C-vitamiini poretabletti + viherjauhe ja teetä.

Klo 9.00 välipalana jotain… (?)

Klo 11.30 lounaana salaattia, jossa mm. kalkkunaleikkelettä, kanamunaa, halloumia, siemeniä ja öljyä +  siemennäkkäri

Välipala ???

Klo 17 päivällisenä tomaattinen lohikeittoa ja siemennäkkäriä

Klo 17.30-19.30 Party Lite töissä

Klo 21 iltapalana protskujäätelöä (mustikka-banaani) ja maissikakkuja kalkkunalla + teetä

PE

Työpäivä 9-17.15

Klo 8.00 aamupalana kaurapuuroa, mustikoita, banaanibonnea, macaa ja chiasiemeniä. C-vitamiini poretabletti + viherjauhe ja teetä.

Klo 11.30 lounaana salaatti, jossa mm. kalkkunaleikkelettä, kanamunaa, halloumia, siemeniä ja öljyä +  siemennäkkäri

Klo 14.45 välipalana smoothie, jossa banaania, mustikkaa, kauramaitoa, vaniljaheraa ja öljyä

Klo 17.30 tomaattista lohikeittoa ja siemennäkkäriä

Naistenpäivän jämäsuklaat 🙂

Klo 21 iltapalana maissikakkuja kalkkunalla ja veriappelsiini

LA

Klo 9.00 aamupalana kaurapuuroa, mustikkaa, vedelmaa, banaanibonnea, macaa ja chiasiemeniä. Tuoremehu + tyrnimehu. C-vitamiini poretabletti + viherjauhe ja teetä.

Klo 10.30-11 lenkillä
Klo 11-11.30 kotitreeni käsille ja olkapäille

Klo 12 lounaana kalakeittoa ja siemennäkkäriä

Klo 15.00 coffee housen bbq-possubagel ja kaakao

Klo 15.30 -> Leffailemassa poppareita, käytiin katsomassa Logan

Illalla itsetehtyä pizzaa

SU

Klo 8.30 aamupalana kaurapuuroa, vadelmia, mustikoita, banaanibonnea, macaa ja chiasiemeniä. Tuoremehu + tyrnimehu. C-vitamiini poretabletti + viherjauhe ja teetä.

Klo 10.30-11.30 salilla selkä-rintatreeni
Klo 11.30 palkkari + banaani

Klo 13 itsetehtyä pizzaa

Klo 16 smoothie, jossa banaania, mustikoita, vadelmia, vaniljaheraa, kauramaitoa ja öljyä

Klo 16.30-18.30 Party Lite töitä

Klo 19.30 illallisena bbq-lihapullavartaita ja uunikasviksia
(valion ohje)

 

Ihan vesi herahtaa kielelle näitä ruokia katsellessa, tuli tehtyä montaa hyvää ruokaa. Katkarapu-nuudeliwokista tulossa ohje tosiaan. Herkullinen tomaattinen lohikeitto syntyy kun käyttää liemenä tomaattimehua ja puristaa sekaanvähän sitruunaa. Nuo lihapullavartaat oli todella hyviä, mutta en vain löytänyt tuota Valion ohjetta enää,johtuneeko siitä, että ohjetta tarvitsi vähän soveltaa, jotta se onnistuisi… ainiin ja nuo täyteyt kanafileet alkuviikolta, mmmm…

Liikunnallisesti viikko oli myös ihan mun näköinen, monipuolisesti kaikkea, noh, se pidempi kehonuoltotreeni jäi, HUPS!

Viikko 4 – Ruoka- ja treenipäiväkirja

Ruoka- ja treenipäiväkirjaa jälleen pukkaa… Oon miettinyt, että kun tää aina menee tänne loppuviikkoon ja vie kuvien suhteen ihan hitokseen paljon aikaa, että mitä jos mä vähän alkaisin säästää aikaa näiden koosteiden teossa enkä tekiskään noita kuvakollaaseja, vaan laittaisin vaan yhden tai kahden kuvan / päivä näihin koosteisiin. Miltä kuulostaisi? Kkaipaisitteko te kuitenkin koko päivän syömiset kuvina? Toisaalta  niitä on kiva katsella ja ne havainnollistaa päivän syömisiä hyvin. Monet ruuat kun kuitenkin toistuu niin ei tarvis välttis olla kuvaa joka päivältä kaikesta? Nyt siis mielipiteitä jatkoa varten, kiitos! 😀

dav

Tässä postauksessa siis vielä kuvakollaasit, mutta ensi viikolle vakavasti harkinnassa toisen tyyppinen kokeilu… Kannattaa jälleen muistaa, ettei näissä kuvakollaaseissa ihan kaikki näy, tekstissä sitten perammin 😉

MA

ma

Työpäivä 7-15

Klo 6.00 aamupalana kaurapuuroa mustikoilla, punaherukoilla, macalla ja chiasiemenillä. Teetä.
Klo 9.15 välipalana maissikakkuja pinaattivalkuaisilla, klementtiini ja teetä
Klo 11.30 lounaana villiriisiä, kanaa, lehtikaalisilppua, paprikaa, valkosipulia, öljyä
Klo 14.00 välipalana smoothie; kauramaito, bansku, marjoja, macaa, heraa, öljyä

Klo 17.15 päivällisenä tomaattinen lohikeitto ja siemennäkkäriä
Klo 18.30-19.45 jumppaohjaus, kiinteät kurvit eli koko kropan treeniä
Klo 19.45 palkkari + banaani
Klo 21.00 iltapalana kaurajugurttia, protskujauhetta, vadelmia, pinjansiemeniä ja veriappelsiini

TI

tiTyöpäivä klo 8.45-16.45

Klo 8.00 aamupalana kaurapuuroa vadelmilla, muistikoilla, macalla ja chiasiemenillä, teetä.
Klo 11.30 lounaana villiriisiä, kanaa, lehtikaalisilppua, paprikaa, valkosipulia, öljyä
Klo 14.30 välipalana smoothie kauramaito, bansku, marjoja, macaa, heraa, öljyä

Klo 17.00 päivällisenä tomaattinen lohikeitto ja siemennäkkäriä
Klo 17.30-20 Party Lite töitä
Klo 21 Riisikakkuja, juustoa, kalkkunaa, munaa, kurkkua, paprikaa. Veriappelsiini ja teetä.

KE

keTyöpäivä 8-16

Klo 7.00 aamupalana kaurapuuroa mustikoilla, punaherukoilla, macalla ja chiasiemenillä. Teetä.
Klo 9.40 Välipalana maissikakkuja ja kanamunaa, klementtiini ja teetä
Klo 11.30 lounaana villiriisiä, kanaa, lehtikaalisilppua, paprikaa, valkosipulia, öljyä
Klo 14.30 välipalana smoothie välipalana smoothie kauramaito, bansku, marjoja, macaa, heraa, öljyä

Klo 16.30 päivällisenä tomaattista lohikeittoa, jossa enää ehkä kaksi lohipalaa 😛 ja siemennäkkäriä

Ilta Party Lite koulutuksessa ja vähäkalaisesta keitosta jäi nälkä, niimpä ABC:llä, jossa koulutus oli, niin…
Klo 20.15 hesen kebaplautanen, ei häävi ollut…

TO

toTöissä 7-13.15

Klo 6.00 aamupalana kaurapuuroa mustikoilla, punaherukoilla, macalla ja chiasiemenillä. Teetä.
Klo 9.15 välipalana kaurajugurttia heralla, punaherukoita, mustikoita ja pinjansiemeniä, mandariini ja teetä
Klo 11.30 lounaanan maissipastaan tehtyä jauheliha-makaroonilaatikkoa, jossa myös porkkanaa raastettuna ja ketsupilla

Välipala ???? ei muistikuvaa eikä kuvia…
Klo 17.00 tonnikalapastaa maissipastasta, pinaattia, fetaa, oliiveja ja tomaattimurskaa

Klo 17.30-20 Party Lite töitä
Klo 21.00 suurinpiirtein iltapalaksi jotain taas mistä ei minkäänlaista mielikuvaa 😀

PE

peTöissä 9.15-17.15

Klo 8.00 aamupalana kaurapuuroa mustikoilla, punaherukoilla, macalla ja chiasiemenillä. Teetä.
Klo 11.30 tonnikalapastaa maissipastasta, pinaattia, fetaa, oliiveja ja tomaattimurskaa
Klo 15.30 välipalana smoothie smoothie välipalana smoothie kauramaito, bansku, marjoja, macaa, heraa, öljyä

Klo 17.30 lyhyt kotitreeni jaloille ja vatsalle

Klo 18.00 maissipastaan tehtyä jauheliha-makaroonilaatikkoa, jossa myös porkkanaa raastettuna ja ketsupilla, salaattia ja paprikaa

Klo 19.00 n. puolen tunnin lenkki kyläilemään

Klo 19.30-21.30 tee-iltaa viettämässä ja syöminkinä tacosipsejä jiilihalla ja juustolla, tummaa suklaata. Kuvan kääretortut meni paikalle vilahtaneiden lasten ja teinien suihin 😀
Klo 22 iltapalana riisikakkuja tonnikala-pinaatti-paprikatäytteellä

LA

laVapaapäivä!
Iltareissu Tampereelle ja se näkyy ruokapäiväkirjassa…

Klo 9.30 aamupalana kaurapuuroa mustikoilla, punaherukoilla, macalla ja chiasiemenillä, teetä.
Klo 10.45-11.45 lenkillä
Klo 13.00 lounaana gluteenitona piirakkaa, jossa mm. pinaattia, paprikaa, kanntarellia, juustoa, pinjansiemeniä. Frozen suklaa-protskusmoothie (kauaramaito, jäinen banaani, ananasta, heraa, kaakaojauhetta)

Klo 15.00 vaniljacappuchino
Klo ?? joskus illalla kuuden ja kahdeksan välimaastossa tortilloja ja tacoja Tampereella + vähän suklaata
Klo 00.00 about kotona pari riisikakkua tonnikala-pinaatti-paprikatäytteellä

SU

su

Klo 10.00 aamupalana kauramaitoon tehtyä kaurapuuroa, raakakaakaojauhetta, vadelmaa, macaa ja chiasiemeniä. Jättimukillinen teetä.
Klo 13.00 lounaana gluteenitona piirakkaa, jossa mm. pinaattia, paprikaa, kanntarellia, juustoa, pinjansiemeniä. Marjainen frozen protskusmoothie (kauaramaito, jäinen banaani, mansikka, punaherukka, heraa)

Klo 14.30-15.30 salitreenillä yläkroppaa
Klo 15.30 palkkari + banaani

Klo 17.00 uunilohta chilillä ja valkosipulilla, uunikasviksia
Klo 20.30 iltapalana riisikakkuja kalkkunalla, pinaatilla, munalla. Veriappelsiini ja teetä

PST. tuosta piirakasta on tulossa reseptiä!!!

dav

Lupa kommentoida!
Kivasti onkin näihin ruoka- ja treenipäiväkirjoihin tullut kommentteja. Mukava saada keskustelua aikaiseksi ja aina on parempi kysellä kuin itsekseen ihmetellä.

Painakaahan myös sydäntä jos haluatte jatkoa näille koosteille 😉

Ensi viikolle tulossa vielä hieman tarkemmin sisältöjä aterioista 😉
Kuvien suhteen jättäkää kommenttia, 1-2 ateriakuvaa/päivä vai ehdottomasti kaikkien aterioiden kuvakollaasi?