Viikko 10 – hyvä ruokaa ja paljon treeniä

Viime viikko oli hyvin liikunnallinen, just sellainen mihin oon tottunut ja mistä tykkään silloin kun olen terve ja ehtiväinen 😊 Liikuntaa tuli tosi monipuolisesti ja energiat oli huipussaan, toisin kuin tällä viikolla, liekö siitepölyä alkaneet kiusata ja viemään energiaa… Anyway, tästä kuluvasta viikosta ei ole tulossa koostetta, en oo toimeentunut pistämään ylhäälle mitään ja muisti ei ole niin hyvä 😛 Kait sitä taukoviikotkin koosteista sallitaan? Nyt kuitenkin viime viikko 😊

MA

Työpäivä 7-14.30

Klo 6.15 aamupalana kaurapuuroa, pellavasiemenrouhetta, kuivattuja luumuja ja mansikkamehukeittoa. C-vitamiini poretabletti + viherjauhe ja teetä.

Klo 9.00 ”riisifrutti itse riisimaitoon tehdystä riisipuurosta boysenmarjahillolla

Klo 11.40 Lounaana lohipastaa

Klo 14.00 välipalana smoothie, jossa banaania, mansikkaa, ananasta, tyrniä, vaniljaheraa, öljyä ja vettä

Klo 17.00 täytetyt kanafileet (pinaatilla, aurinkokuivatulla tomaatilla ja parmesanilla) ja villiriisiä

Klo 18.30-19.45 Kiinteät kurvit jumpan ohjaus
Klo 19.45 palkkari + banaani

Klo 21 iltapalana kauraleipää, salaattia, kanamunaa, tomaattia, kalkkunaa. Veriappelsiini ja teetä.

TI

Työpäivä 8.30-17.15

Klo 7.45 aamupalana kaurapuuroa mustikoilla, banaanibonnella, macalla ja chiasiemenillä. C-vitamiini poretabletti + viherjauhe ja teetä.

Klo 11.30 lounaana parmesankanasalaatti ja siemennäkkäriä

Klo 15.30 päivällisenä täytetyt kanafileet ja villiriisiä, sama kuin maanantaina

 

Klo 17.30 välipalana smoothie, jossa banaania, mansikkaa, ananasta, tyrniä, vaniljaheraa, öljyä ja vettä

Klo 18.15-19.15 Zumbailemassa

Klo 20.00 maissikakkuja ja kalkkunaa

Klo 21 iltapalana banskulettua, mustikoita, vadelmia ja banaanibonnea. Veriappelsiini ja teetä.

KE

Työpäivä 8-16

Oon kirjoittanut itselleni vain naistenpäiväsuklaata, mutta katsotaan mitämuuta kuvista löytyy

Klo 7.00 aamupalana kaurapuuroa, mustikaa, punaherukkaa, macaa ja chiasiemeniä. C-vitamiini poretabletti + viherjauhe ja teetä.

Klo 10 välipalana jotain töissä + muutamat naistenpäiväkarkit

Klo 12.00 Lounas kuten tiistaina parmesankanasalaatti

Klo 15 välipalasmoothie

Klo 17.00 välipalana katkarapu-riisinuudeliwokkia (ohje tulossa myöhemmin blogiin 😉 )

Klo 18.15-19.15 pakarajumpan ohjaus
Klo 19.30-20.30 pumppitunninohjaus
Palkkaria + banaania

Klo 21 iltapalana maissikakkuja kalkkunalla, tomaatilla ja kanamunalla

TO

Työpäivä 7-12.35
Ja taas puuttu itseltä merkinnät…

Klo 6.15 aamupalana kaurapuuroa, mustikkaa, vadelmaa, macaa ja chiasiemeniä. C-vitamiini poretabletti + viherjauhe ja teetä.

Klo 9.00 välipalana jotain… (?)

Klo 11.30 lounaana salaattia, jossa mm. kalkkunaleikkelettä, kanamunaa, halloumia, siemeniä ja öljyä +  siemennäkkäri

Välipala ???

Klo 17 päivällisenä tomaattinen lohikeittoa ja siemennäkkäriä

Klo 17.30-19.30 Party Lite töissä

Klo 21 iltapalana protskujäätelöä (mustikka-banaani) ja maissikakkuja kalkkunalla + teetä

PE

Työpäivä 9-17.15

Klo 8.00 aamupalana kaurapuuroa, mustikoita, banaanibonnea, macaa ja chiasiemeniä. C-vitamiini poretabletti + viherjauhe ja teetä.

Klo 11.30 lounaana salaatti, jossa mm. kalkkunaleikkelettä, kanamunaa, halloumia, siemeniä ja öljyä +  siemennäkkäri

Klo 14.45 välipalana smoothie, jossa banaania, mustikkaa, kauramaitoa, vaniljaheraa ja öljyä

Klo 17.30 tomaattista lohikeittoa ja siemennäkkäriä

Naistenpäivän jämäsuklaat 🙂

Klo 21 iltapalana maissikakkuja kalkkunalla ja veriappelsiini

LA

Klo 9.00 aamupalana kaurapuuroa, mustikkaa, vedelmaa, banaanibonnea, macaa ja chiasiemeniä. Tuoremehu + tyrnimehu. C-vitamiini poretabletti + viherjauhe ja teetä.

Klo 10.30-11 lenkillä
Klo 11-11.30 kotitreeni käsille ja olkapäille

Klo 12 lounaana kalakeittoa ja siemennäkkäriä

Klo 15.00 coffee housen bbq-possubagel ja kaakao

Klo 15.30 -> Leffailemassa poppareita, käytiin katsomassa Logan

Illalla itsetehtyä pizzaa

SU

Klo 8.30 aamupalana kaurapuuroa, vadelmia, mustikoita, banaanibonnea, macaa ja chiasiemeniä. Tuoremehu + tyrnimehu. C-vitamiini poretabletti + viherjauhe ja teetä.

Klo 10.30-11.30 salilla selkä-rintatreeni
Klo 11.30 palkkari + banaani

Klo 13 itsetehtyä pizzaa

Klo 16 smoothie, jossa banaania, mustikoita, vadelmia, vaniljaheraa, kauramaitoa ja öljyä

Klo 16.30-18.30 Party Lite töitä

Klo 19.30 illallisena bbq-lihapullavartaita ja uunikasviksia
(valion ohje)

 

Ihan vesi herahtaa kielelle näitä ruokia katsellessa, tuli tehtyä montaa hyvää ruokaa. Katkarapu-nuudeliwokista tulossa ohje tosiaan. Herkullinen tomaattinen lohikeitto syntyy kun käyttää liemenä tomaattimehua ja puristaa sekaanvähän sitruunaa. Nuo lihapullavartaat oli todella hyviä, mutta en vain löytänyt tuota Valion ohjetta enää,johtuneeko siitä, että ohjetta tarvitsi vähän soveltaa, jotta se onnistuisi… ainiin ja nuo täyteyt kanafileet alkuviikolta, mmmm…

Liikunnallisesti viikko oli myös ihan mun näköinen, monipuolisesti kaikkea, noh, se pidempi kehonuoltotreeni jäi, HUPS!

Viikko 8 – Rehellinen laskiaispulla, ruoat ja jumpat

Viikolla 8 täällä vietettiin Hiihtolomaviikko ja itsekin lomailin alkuviikosta. Vaikka lomapäivinä söin aika myöhäiseen, niin heräilin kyllä jo aiemmin, käytin vain ensiksi aikaani sängyssä lueskeluun. Siinä lomallani innostuin salaattilounaista. Salaatin lisäksi maittoi pulla, kunnon täysmaitoon, voihin ja vehnäjauhoihin leivottu laskiaispulla kermavaahdolla ja mansikkahillolla. Kun kerran vuodessa tulee tehtyä pullaa niin tehdään se sitten kunnolla, eks vaan? 😀

MA

Lomapäivä

Klo 10 aamupalana kaurapuuroa, vadelmia, mustikoita, macaa ja chiasiemeniä. C-vitamiiniporetabletti + viherjauhe, teetä.

Aamupäivästä suolahuoneella

Klo 12.30 Kanaceasar salaatti Cafe Elbassa ja teetä

Klo 15 smoothie, jossa banaania, selleriä, puolukkaa, pinaattia, vaniljaheraa, ananasta, inkivääriä ja öljyä

Klo 17.30 Katkarapu-riisinuudeliwok (riisinuudeleita, katkarapuja, kesäkurpitsaa, aurinkokuivattua tomaattia, fetaa, chiliä, valkosipulia, inkivääriä)

Klo 18.30-19.45 Kiinteät kurvit jumpan ohjaus, jumppaa koko kropalle
Klo 20 palkkari + banaani

Klo 21 iltapalana maissikakkuja, kalkkunaa, kurkkua ja tyrniglögiä (tyrniä, vettä, hunajaa, inkivääriä ja kanelia)

TI

Lomapäivä

Klo 9.30 aamupalana kaurapuuroa, vaniljaheraa, mustikoita, vadelmia, macaa, chiasiemeniä. C-vitamiiniporetabletti + viherjauhe, teetä.

Aamupäivästä suolahuoneella

Klo 13.30 kanasalaatti Cafe Solossa ja jälkkäriksi Cafe Mocha

Klo 16.45 tonnikalapastaa maissipastaan tehtynä (maissipasta, tonnikala, lehtikaali, tomaattimurska) ja jälkkäriksi rusinoita

Party Lite töissä n. klo 17.30-20

Klo 21 iltapalana protskujädeä (jäinen banaani, tyrniä, puolukkaa, inkivääriä, kauramaitoa, heraa, öljyä), veriappelsiini ja teetä.

KE

Töissä 9-16.30

Klo 8.00 aamupalana kaurapuuroa, punaherukoita, mustikkaa, macaa ja chiasiemeniä. C-vitamiiniporetabletti + viherjauhe, teetä.

Klo 11.40 lounaana kanasalaattia + siemennäkkäri (kanaa, fetaa, aurinkokuivattua tomaattia)

Klo 15 välipalana smoothie, jossa banaani, mansikoita, punaherukoita, kaurahiutaleita, kauramaitoa, heraa ja öljyä

Klo 17 päivälliseksi tonnikalapastaa maissipastasta ja rusinoita (sama kuin tiistaina)

Klo 18.15-19.15 piukat pakarat jumpan ohjaus
Klo 19.30-20.30 pumppitunnin ohjausKlo 20.45 palkkari + banaani

Klo 21 iltapalana riisikakkuja, tonnikalaa, tomaattia, persiljaa. Veriappelsiini ja teetä.

TO

Töissä 7.30-15.15

Klo 6.45 aamupalana kaurapuuroa, vadelmia, mustikoita, macaa ja chiasiemeniä. C-vitamiiniporetabletti + viherjauhe, teetä.

Klo 9.00 välipalana maissikakkuja, tonnikalaa ja tomaattia, teetä

Klo 12 lounaana kanaa, kasviksia, riisiä ja öljyä

Klo 15 välipalasmoothie, jossa banskua, punaherukoita, ananasta, inkivääriä, vaniljaheraa, kauramaitoa

Klo 17 kasvissosekeitto, jossa perunaa, porkkanaa, selleriä, sipulia, valkosipulia, chiliä, punaisia linssejä ja vuohenjuustoa. Keiton lisäksi siemennäkkäriä juustolla

Party Lite töissä n. klo 17.30-20

Klo 21 iltapala riisikakkuja eri päälisillä, veriappelsiinia ja teetä

PE

Töissä 8-16

Klo 6.00 aamupalana kaurapuuroa, banskua, mustikoita, macaa, chiasimeniä. C-vitamiiniporetabletti + viherjauhe, teetä.

Klo 10 välipalana maissikakkuja ja kanamuna

Klo 11.30 lounaana kanaa, kasviksia, riisä, öljyä.

Klo 14.30 välipalana smoothie, jossa banaania, mansikkaa, tyrniä, kaurahiutaleita, kauramaitoa, vaniljaheraa, macaa ja öljyä)

Klo 17 päivällisenä kasvissosekeitto ja siemennäkkäriä juustolla

Party Lite töissä klo 17.30-20

Klo 21 iltapalana riisikakkuja kalkkunalla, juustolla ja kurkulla. Veriappelsiini, suklaata ja teetä.

LA

Heräilin jo joskus puol seiska, mutta lueskelin taas ja rentoilin

Klo 8.45 aamupalana kaurapuuroa, mustikoita, vadelmia, macaa ja chiasiemeniä. Smoothie, jossa jäinen banaani, tyrniä, veriappelsiinia, inkivääriä, vaniljaheraa ja vettä. C-vitamiiniporetabletti + viherjauhe ja jättimukillinen teetä.

Klo 12 Kanavuohenjuustofoccacia + cappuchino

Klo 16 kauraleipää, salaattia, juustoa, kalkkunaa ja kurkkua

Klo 20 dinneri, paistettua lohta, uunipunajuurta fetalla ja valkosipulilla, salaattia, valkkarilasillinen

Suklaata…

Klo 21.30 veriappelsiini ja teetä

SU

Heräilin taas jo seiskan aikaan, ehkä puol kasi…?

Klo 9.30 aamupalana riisipuuroa, boysenmarjahilloa, kauraleipää, kalkkunaa, kanamunaa ja tomaattia. C-vitamiiniporetabletti + viherjauhe ja jättimukillinen teetä. Raakaa pullataikinaa 😛

Klo 12 smoothie, jossa banaania, vaniljaheraa, kaurahiutaleita, kauramaitoa, ananasta, tyrniä, macaa ja öljyä. Yksi uunituore pulla.

12.30-14 laskiaisriehaa, luistelua ja pulkkailua

 

Klo 14.30 laskiaispullaa kermavaahdolla ja mansikkahillolla, kaakaota.

Klo 17.30 paistettua lohta, uunipunajuuria fetalla ja valkosipulilla, salaattia. Jälkkäriksi vielä laskiaispulla kaikilla herkuilla 😉

Illalla kehonhuoltotreeniä

Klo 21 iltapalana maissikakkuja, lehtikaalivalkuaisia, veriappelsiini ja teetä

Viikonloppuaamujen aamupalat vähän tuhdimpia, mutta hieman eri ruokarytmikin viikonlopuissa. Liikunta jäi vielä viime viikollakin vähäiselle vaikkakin loppuviikkoa kohden jo flunssailutkin alkoi olla päihitettyjä. Kuitenkin arki-illat hurahti ohjauksissa, joista kertyi liikuntaa itellekin ja sitten hoideltiin kuitenkin vielä itseä suolahuoneella. Sunnuntaina tuli myös vedettyä viikon kehonhuoltotreeni/-tuokio. Parempi se on ottaa varovaisesti 🙂

Nyt maaliskuussa oonkin startannut Motiviren kyykkyhaasteen, jossa 31.3. tehdään hasteen viimeiset kyykyt ja niitä on sitten luvassa 250. Onko joku muu kyykkäilyissä mukana? Vielä voi varmasti haasteeseen tarttua ja aloittaa sitten vaikka vähän isommista määristä 😉 Haasteen löytää mm. facesta!

dav