VKO 30 liikunnat ja parhaat palat

Viime viikolla loukkasin jo valmiiksi kipeän jalkani vähän pahemmin. Sen jälkeen tulikin tavoitteeksi mahdollisimman vähän askelia ja hetkellisesti nyt liikuntana ainoastaan kehonhuoltoa, kunnes saadaan tilanne rauhoittumaan. Tuosta jalan jutusta voit lukeaalla olevasta linkistä.

Kantakalvontulehdus – Olisko aika sille pakkolevolle

Vaikka sitä kuinka yrittää minimoida askeleet niin, kyllä niitä silti yllättävän paljon tulee, kuten huomata voi. Viikonloppu tuli pääosin huilailtua, perjantaikin sen jälkeen kun olin jalkani loukannut. Viikon liikunnat sitten jäi oikeastaan alkuviikkoon, joka kyllä liikuntojen osalta alkoi lupaavasti, mutta tyssäsi sitten. Ensi viikolla onkin pitkästä aikaa tulossa koko viikon kattava ruokapäiväkirja! Nyt mennään vielä näillä viikon ja päivien parhailla paloilla.

MAANANTAI

Aktiivinen aika 6 h 51 min
Askeleet 7101
Kulutus 2216

Kotitreeni 15 min, 39 kcal

Aloitetaan salaatilla nää viikon parhaat, sillä niitä kuluu edelleen, lähes joka päivä salaattilounas!

TIISTAI

Aktiivinen aika 7 h 25 min
Askeleet 8933
Kulutus 2351

Melonta n. 1,5 h, mutta ekalla pätkällä oli unohtunut laittaa kello mittaamaan aktiviteettia. Melonta oli kyllä ihan superkivaa ja tässä ei jalkakaan rasittunut!

Pyöräily Luka kyydissä 25 min, 142kcal

Melonta eväät pysähdyspaikalla

KESKIVIIKKO

Aktiivinen aika 4 h 35 min
Askeleet 5011
Kulutus 1949

Lounaana tonnikalapiirakka, tehty jääkaapin jämistä ja hyvää tuli!
Illalla herkuteltiin proseccojäätelöllä kälyjen kanssa, nam!

TORSTAI

Aktiivinen aika 5 h 48 min
Askeleet 6246
Kulutus 2068

Kotitreeni 30 min, 96 kcal

Possupihviä grillistä ja paistettuja perunoita, sieniä ja sipulia.Silloin kun ei jaksa tehdä salaattia niin nopeena ratkaisuna tomaatti toimii aina!

PERJANTAI

Aamupäivällä loukattu jalka pahemmin!

Aktiivinen aika 4 h 40 min
Askeleet 4074
Kulutus 2059

Joskus muutakin aamuapalaa kuin puuroa…

LAUANTAI

Aktiivinen aika 4 h 8 min
Askeleet 3718
Kulutus 1975

Mediterrian pasta, niin kuin mä toiveen kerran Rikulle esitin

SUNNUNTAI

Aktiivinen aika 4 h
Askeleet 3651
Kulutus 1929

Paistettua lohta chilillä, valkospulilla, seesaminsiemenillä ja herkut lisukkeet!

Jäikö joku ruoka mietityttämään reseptiikaltaan?

Suurin osa tehty omasta päästä, mutta voidaan yrittää muistella suurpiirteistä reseptiä ainakin 😀

Tsekkaa myös

Pizzaleipä – paljon kyselty resepti

Kantakalvontulehdus – Olisko aika sille pakkolevolle?

IG

@outikarita

VKO 29 aika rötväilyä, liikunnat ja parhaat palat

Jatketaan samalla tyylillä viikkokoostetta kun viimeksikin. Ainakin kooste sai hyvää palautetta, jossain vaiheessa sitten taas isompi viikkokooste, jos vaikka kerran kuussa isommin. Nyt taas ruokakuvista vain parhaimmat kameraan tallentuneet ruokakuvat. Paljon tullut salaattikuvia, mutta salaatithan on kyllä hyviä! Viime viikolla vietettiin vähän yyteripäiviä ja Polar jätettiin ranteesta pois niin jokapäivältä ei oel merkitä nyt noita aktiivisuusmääriä. Vähän rötväviikko taisi olla muutoinkin, mutta isona plussana joka päivä tehty kehonhuoltoa. Noh, kipeää jalkapohjaa on pakkokin joka päivä rullailla ja venytellä, josko joskus paranisi ja olisi taas zumbailu ja lenkkeily kunnossa. Jalasta huolimatta kesästä ja helteistä nautittu

MAANANTAI

Yyterissä loikoiltu aamupäivää ja tuli syötyä siellä rantaravintolassa purilaiset, jotka oli kylläoikein makoisat. Illalla tää äippä lähti muutaman ystävän kanssa syömään ja terassille käymään. Illalla syötiin Andaluciassa ja kahden ystävän kanssa tuli jaettua alla oleva setti.

TIISTAI

Yyterissä loikoilua oli tiistainkin alkupäivästä ja Polar melkein koko päivän pois käytöstä. Yyterissä vedettiin piknik eväitä. Meillä oli 8-vuotis hääpäivä, jota vietettiin kahden jo ennakkoon edellisenä viikonloppuna, mutta tarvihan sitä nyt hääpäivänä kakku tehdä ja kuohuvaa maistella.

KESKIVIIKKO

Keskiviikosta taas onkin jotain liikunnallistakin mainittavaa…

Aktiivisuus 59 %, aktiivinen aika 6 h 25 min
10 187 askelta
Kulutus 2252 kcal

Kotitreeni 20 min, 101 kcal

Keskiviikko aamusta suunnattiin keskustaan ja käytiin kahvilla, jäälattea vaniljalla mulle näillä helteillä kiitos!

TORSTAI

Aktiivisuus 58 %, aktiivinen aika 8 h
10 651 askelta
Kulutus 2335 kcal

Lounaana kuvattavan hyvää salaattia kotona!

PERJANTAI

Aktiivisuus 32 %, aktiivinen aika 5 h 51 min
6564 askelta
Kulutus 2079 kcal

Pyöräily Luka kyydissä mammalaan ja takaisin kotiin, yht. 25 min, 115 kcal

Mammalassa vähän herkkuja ja illalla tehtiinfried pizzoja kotona, joissa siis pohja kypsennetään pannulla öljyyn upotettuna.

LAUANTAI

Aktiivisuus 22 %, aktiivinen aika 5 h 21 min
4442 askelta
Kulutus 1993 kcal

Ostettiin kahvipöytään kastamista kun tulivieraita, mutta hyvin maistui ihan itellekin

SUNNUNTAI

Aktiivisuus 93 %, aktiivinen aika 8 h 35 min
11 371 askelta
Kulutus 2404 kcal

Pyöräily kaupungille ja takaisin Luka kyydissä yht. 1h, 337 kcal
Koko kropan kotitreeni 25 min, 105 kcal

Ja åpäätetään viikko yhteen hyvään salaattikuvaan vielä sunnuntailta. Laitetaan kuitenkin toinen ruokasuosikki näin kesältä, nimittäin kaikenlainen grillailu ja joskus se grillailuateria ei kummosia edes vaadi

Tämmöinen viikko oli viime viikko ja Lukan kanssa pyöräily onkin nyt uusi juttu. Mukavasti poika viihtyy kyydissä! Ja kuten kuvista näkyy, vähän sadettakin ripauttanut, mikä on ihan tervetulluttakin välillä!
Mukavasti myös viihdyttiin rannalla ja Lukakin konttaili rantavedessä onnessaan. Vähän tosin tuli liikaa ehkäpä rasitettua tuota jalkaa kun tuli käveltyä ja kanneltua tuota poikaa rannalla. Jalka ottaa nokkiinsa siis kävelystä yms, jossa ollaan jalan päällä kovasti, vaiva kun on jalkapohjassa. Pyöräily onneksi käy tämän jalkapahasen kanssa.

Lue myös

Yli puolet yhdessäoloajasta naimisissa

IG

@outikarita