Viikko 5 – Ruoka- ja treenipäiväkirja

Tällä kertaa ajattelin säästää hieman omaa aikaani ja vaivaani, mennä vähän helpomman kautta kuvien suhteen. Nyt kokeillaan ainakin tää yksi kooste hieman eri tyyliin ja nyt ei ole luvassa kollaaseja joka päivälle vaan muutamia kuvia jokaisesta päivästä ja niitä usein toistuvia ja jo vähintään kerran näkyneitä aterioita jätetty pois. Aamupuuro on kyllä joka päivältä, koska aamupuuro kuvasta on tykätty 😀

Viime postaukseen sain kommenttia kyllä, että kollaaseista on tykätty ja kyllähän ne havainnollistavat paremmin, joten ehkä palaan niihin takaisinkin. Nyt kuitenkin mennään näin ja kommenttia saa tyylistä jättää ja toki muutoinkin taas koosteesta. Kiva kun olette olleetkin aktiivisia kommenttien suhteen 🙂

MA

Työpäivä 8-16

Klo 7.00 aamupalana kaurapuuroa, mustikkaa, punaherukkaa, macaa ja chiasiemeniä. Teetä ja c-vitamiini pore viherjauheella.

Klo 9.40 välipalana maissikakkuja, 1 kanamuna ja teetä

Klo 12.10 lounaana villiriisiä, kanaa, kasviksia ja öljyä

Klo 14.40 välipalana smoothie, jossa kauramaitoa, herajauhetta, banaani, punaherukoita, rypsiöljyä ja macaa

Klo 17 Päivällisenä chili-valkosipulilohta, uunikasviksia ja tomaatti

Klo 18.30-19.45 jumppaohjaus, kiinteät kurvit, koko kropan aerobinen ja lihaskunnollinen tunti

Klo 19.45 palkkari

Klo 20.45 iltapalana gluteeniton karjalanpiirakka kalkkunalla ja munalla, verigreippi, kaurajugurttia sokeroimattomalla sitruuna-vanilja mehukeitolla ja pinjansiemenillä, teetä

TI

Työpäivä 6.20-14.20 ja illalla Party Lite töitä 17.30-20

Klo 5.50 aamupalana kaurapuuroa, vadelmia. mustikoita, macaa ja chiasiemeniä. Teetä ja c-vitamiini pore viherjauheella.

Klo 9.15 välipalana karjalanpiirakka kalkkunalla ja munalla, teetä

Klo 12.00 lounaana sama setti kuin maanantaina, villiriisiä, kanaa, kasviksia ja öljyä

Klo 14.30 välipalana  banskujädeä, jäinen banaani, vadelmia, punaherukoita, herajauhetta, lakritsijauhetta (mauste, ei mitään karkkijauhetta!), kauramaito

Klo 17 Päivällisenä pekonilinssikeittoa ja siemennäkkäriä

Klo 21.30 NÄLKÄ!!! Iltapalana kaurajugurttia sokeroimattomalla sitruuna-vanilja mehukeitolla ja pinjansiemenillä, riisikakkuja kalkkunalla ja munalla

KE

Töissä 8.45-16.45

Klo 8.00 aamupalana kaurapuuroa, punaherukoita, mustikkaa, macaa ja chiasiemeniä. Teetä ja c-vitamiini pore viherjauheella.

Klo 11.30 lounanaana edelleen samaa settiä, villiriisiä, kanaa, kasviksia ja öljyä

Klo 15.30 välipalana smoothie, jossa kauramaito, kauralese, mansikkaa, punaherukkaa, herajauhetta, macaa ja rypsiöljyä

Klo 17 Päivällisenä sama kuin tiistaina, pekonilinssikeittoa ja siemennäkkäriä

Klo 18.15-19.15 jumppaohjaus, piukat pakarat, alakroppaan painootuva lihaskuntotunti + aerobista treeniä
Klo 19.15 puolikas banaani
Klo 19.30-20.30 pumppitunninohjaus, koko kropan lihaskuntotunti

Klo 20.30 palkkari + puolikas banaani

Klo 21.30 iltapalana riisikakkuja tonnikalalla, tomaatilla ja salaatilla, veriappelsiini ja teetä

TO

Töissä 8-16

Klo 7 aamupalana kaurapuuro mustikoilla, macalla ja chiasiemenillä. Teetä ja c-vitamiini pore viherjauheella.

Klo 9.40 välipalana riisikakkuja tonnikalalla, tomaatilla ja salaatilla, teetä

Klo 12.15 lounaana maissipastaan tehtyä liha-makaroonilaatikkoa, ketsuppia, tomaattia ja salaattisekoitusta

Klo 15 välipalana smoothie, jossa kauramaitoa, banaani, mansikoita, punaherukoita, macaa, rypsiöljyä, vadelma-jugurtti heraa

Klo 17.30 päivällisenä pekonilinssikeittoa, kuten ti ja ke sekä maissikakkuja

Klo 19.30 Fastin pieni lakun makuinen protskupatukka

Klo 21 kauraleipää kalkkunalla, tomaatilla ja kurkulla, veriappelsiini

PE

Töissä 6.20-12.20

Klo 5.50 aamupalana kaurapuuroa mustikoilla, macalla ja chiasiemenillä. Teetä ja c-vitamiini pore viherjauheella.

Klo 10 välipalana riisikakkuja tonnikalalla, tomaatilla ja salaatilla, mandariini

Klo 11.40 lounaana maissipastaan tehtyä liha-makaroonilaatikkoa, ketsuppia, tomaattia ja salaattisekoitusta

Klo 15 parturissa vanilja.cappuchino, 2 x marianne karkki, Fastin nix proteiinipatukka

Klo 18.30 päivällisenä salaattia Steinerilta haettuna, lohta, vuohenjuustoa, aurinkokuivattua tomaattia, viinirypäleitä, moniviljapatonkia

Klo 19.40-20.20 kotitreeninä olkapäät, kädet ja vatsa

Klo 20.30 palkkari

Klo 21.30 banskujädeä, jossa jäistä banaania, punaherukoita, kauramaitoa, suklaaheraa, rypsiöljyä. Sarpin runebergin torttu, josta nyhdin mantelin paloja pois 😛 (pienesti allerginen)

LA

Varsinainen välipalojen päivä! Mut haettiin seiskalta aamusti auton kyytiin ja kohti Tamperetta, jossa päivä Winter war:ssa eli Crossfit kisojen katsomossa. Illalla kasin jälkeen joskus kotona… Kisoista juttua postauksessa Crossfitin maailmassa

Klo 6.30 aamupalana kaurapuuroa, mustikoita, macaa ja chiasiemeniä. Teetä ja c-vitamiini pore viherjauheella.

Klo 8.30 välipalana smoothie, jossa kauramaitoa, banaani, punaherukoita, suklaaheraa, macaa ja rypsiöljyä

Klo 10.30 välipalana Fastin protskujuoma ja mandariini

Klo 12.30 (?) lounasbuffet

Klo 16.00 Fastin max protskupatukka

Pitkin päivää raakasuklaa kuorrutettuja inkiväärinpaloja, niin hyviä, että koko pussi tyhjeni päivässä 😛

Klo 21 iltapalana lämpimät voileivät, kauraleipää, tonnikalaa, olterman juustoa ja veriappelsiini sekä teetä

SU

Heräsin tosi myöhään kurkku kipeänä ja pienesti flunssaisena, koko päivän oli vähän vetämätön olo… Suunniteltu salitreeni sai jäädä väliin 🙁

Klo 11 aamupalana kaurapuuroa mustikoilla, vadelmilla, macalla ja chiasiemenillä. Finrexin ja c-vitamiini pore viherjauheella.

Klo 13.15 smoothie, jossa kaurajugurttia, vaniljaheraa, ananasta, tyrniä ja banaani sekä mandariini

Klo 15.45 päivällisenä karitsan jauhelihasta tehdyt pihvit, joissa myös fetaa, uunivihanneksia ja tzatzikia

Klo 17.30 Rikun vanhemmat tuli kahville ja tarjolla mun tekemää Runebergin kakkua (ilman mantelia)

Klo 21 iltapalana lämpimät leivät, kauraleipää, tonnikalaa, olterman juustoa. Veriappelsiini ja finrexiniä

Viime viikko oli musta oiekin hyvä, ainoana harmian tuo sunnuntaina iskenyt flunssa, joka on kiusannut mua sitten jo viikon. Ensi koosteessa tää flunssa näkyykin aika vahvasti ja voin snaoa, että kropassa ja pääkopassa tuntuu vaikkei olekaan kuin pikkuflunssa…

Kommenttikenttä auki ja muistelkaa painella yläosan sydäntäkin, jos postaukset on mieleen 🙂
Niin ja kertokaa, tykkäsittekö enemmän aiemmista koko päivän kuvakollaaseista vai voisko nää isot kuvat korvata kollaasit?

Viikko 2; ruoka- ja treenipäiväkirja

Noniin, vihdoin ehdin tällä viikolla istahtamaan koneelleni vähän pidemmäksi aikaa ja rustaamaan blogia sekä tekemään kuvakollaaseja. Ruoka- ja treenipäiväkirja sai viime viikolla niin hyvän vastaanoton ja selvästi nää kiinnostaa niin ajattelin näitä nyt ainakin hetken tännekin rustailla. Tällä kertaa sain melkein kaiken kuvattuakin 😀 Joskus on myös itse hyvä pysähtyä tsekkaamaan niitä omia syömis- ja liikkumistapojaan. Mullakaan kun ei ole kummankaan suhteen tällä hetkellä mitään ”ohjelmaa” tms. mitä noudattaisin vaan fiilispohjalta ja omaa kroppaa kuunnellen 🙂

dav

Tällä kertaa pyrin hieman ainakin tarkentamaan koostetta, kellonaikoja ja joistakin vähän tarkempaa sisältöä ja määrää. Aamupuuro olikin yksi asia, josta tuli kysymystä. Kaurapuuroon mulla menee n. 50 g kaurahiutaleita kun tuollaista minikauhaa käytän, lisäksi 1 rkl kauraleseitä ja vaihtelevasti joko pellavarouhetta tai chiasiemeniä. Päälle aina marjoja ja macaa, niin ja voita tulee laitettua hieman puuroon, minkä muuten keitän veteen.

MA

ma

Työpäivä 8-16.
Klo 7.00 aamupalana kaurapuuroa mustikoilla, macalla ja chiasiemenillä, teetä.
Klo 9.30 välipalalana siemennäkkäriä pinaattivalkuaisletuilla ja mandariini, teetä
Klo 11.30 Lounaana villiriisiä ja kana-kasvispaistosta
Klo 15.00 kauramaitoon tehty banaani-marjasmoothie herajauheella
Klo 17.30 päivällisenä salaatti katkaravulla, fetalla, aurinkokuivatulla tomaatilla ja oliivilla sekä siemennäkkäriä

Jumppaohjaus
18.30-19.45 Kiinteät kurvit

Klo 19.45 palkkari
Klo 21 iltapalana maissikakkuja pinaatti-valkuaisletuilla, veriappelsiini ja iltatee

TI

ti

Työpäivä 7-14
Klo 6.00 aamupalana kaurapuuroa vadelmilla, mustikoilla, macalla ja chiasiemenillä, teetä.
Klo 9.00 välipalana siemennäkkäriä pinaatti-valkuaisletuilla ja mandariini, teetä.
Kl0 11.30 lounaana villiriisiä ja kana-kasvispaistosta
Klo 14.30 frozen smoothie kauramaitoon ja heraan (+banaania ja marjoja)
Klo 16.45 päivällisenä jauhelihakeittoa ja siemennäkkäriä
Töissä Party Lite kutsuilla klo 17.30-20
Klo 21 iltapalana kaurajugurttia heralla ja marjoilla, maissikakkuja ja iltateetä

KE

ke

Työpäivä 9.15-17.15
Klo 8.00 aamupalana kaurapuuroa mustikoilla ja vadelmilla, macalla ja chiasiemenillä, teetä
Klo 11.30 lounaana villiriisiä ja kana-kasvispaistosta
Klo 15.00 välipalana kauramaitoon tehty smoothie heralla, banaanilla ja marjoilla
Klo 17.30 päivällisenä jauhelihakeittoa ja siemennäkkäriä

Jumppaohjaukset
18.15-19.15 pakaratunti
19.30-20.30 pumppi

Klo 20.30 palkkari
Klo 21.30 iltapalana riisikakkuja tonnikala-pinaatti-tomaattisekoituksella, veriappelsiini ja teetä

TO

to

Työpäivä 7-14.15
Klo 6.00 aamupalana kaurapuuroa marjoilla, macalla ja chiasiemenillä, teetä
Klo 9.00 välipalana riisikakkuja tonnikala-pinaatti-tomaattisekoituksella, mandariini ja teetä
Klo 11.30 lounaana jauhelihakeittoa ja siemennäkkäriä
Klo 15.30 päivällisenä kana-bataattivuokaa kesäkurpitsalla, halloumilla ja tomaattimurskalla

Klo 16-17.30 kokouksessa
Klo 18.00 smoothie
Klo 19.30 kotitreeniä yläkropalle
Klo 21.00 Kaurajugua, marjoilla ja heralla, veriappelsiini ja teetä

PE

pe

Kotipäivä
Klo 8.30 aamupalana kaurapuuroa marjoilla, macalla ja chiasiemenillä
Klo 12.00 lounaana kana-bataattivuokaa
Klo 16.00 NÄLKÄ! pulled chicken sub ja cola zeroa
Klo 18.00 välipalana kaurajugua heralla, marjoilla ja pinjansiemenillä
Klo 21.00 maissikakkuja kalkkunalla ja kurkulla, veriappelsiini, teetä ja raakasuklaata

LA

la

Lauantai parisuhdepäivä, josta voi lukea lisää postauksesta
Parisuhdepäivä tarpeeseen

Klo 8.00 aamupalana tuttuun tapaan puurosetti ja teetä
Klo 9.00 tunnin lenkki ja nopea sykettä nostava treeni
Nopea sykkeennostotreeni lenkin perään

Klo 10.30 smoothie, teetä ja pari palaa raakasuklaata
Klo 13.30 Salaatti picnicissä kanalla, vuohenjuustolla ja punajuurella sekä patonkia
Klo 17.15 Kanelicappuchino
Klo 17.30-19.30 leffassa karkkia ja cola zeroa
Klo 20.30 maissitortilloja kanalla, fetalla, anaksella, salsalla… ja juuressipsejä

SU

su

Klo 9.00 aamupalana kaurapuuroa, pellavarouheella, banaani-karviaissoseella ja macalla

Klo 11.30 banskua
Klo 12-13 treenailemassa jalkoja
Klo 13 palkkari

Klo 14.00 lehtikaalimunakas tomaatilla, aurinkokuivatulla tomaatilla ja fetalla sekä frozen smoothie (jäinen bansku, sellerin varsi, ananasta, tyrniä)
Klo 15.30-17 töissä Party Lite kutsuilla
Klo 18.00 maissitortilloja kanalla, fetalla, anaksella, salsalla… ja juuressipsejä
Klo 21.00 riissikakkuja kalkkunalla ja persiljalla, jädeä!

dav

Aamuihin mulla kuuluu myös aina aamudrinksu, joka tällä hetkellä sisältää c-vitamiini poretabletin ja viherjauhetta. Aamuisin sekä iltaisin tulee myös napattua muutamat ravintolisät purkeista (omegaa, deetä, sinkkiä, monivitskua)

Tosiaan, tällä kertaa tuli melkein kaikki kuvattua ja nyt hieman tarkemmin.
Edelleenkään jokaista teekupposta ei ole kuvattuna eikä kirjoitettunakaan.
Kysymyksiä ja kommentteja saa heittää ja painaa myös sitä postauksen sydäntä 😉