Monipuolista liikuntaa

Viime viikko oli treenien suhteen mukavan monipuolinen ja liputankin monipuolisuuden puolesta. Ei ole yhtä ehdotonta liikuntalajia, tärkeää on löytää se mistä itse tykkää. Kolmena  seikkana hyvinvoinnin kannalta sanoisin kuitenkin kolme asiaa, joita kannattaisi kaikkia harjoittaa.

  • Lihaskuntoa
  • Aerobista kuntoa
  • Kehonhuoltoa

    dav

    Miltäs se viime viikko sitten näytti?

    Kehonhuolto on se mitä liian usen itsekin tulee laiminlyötyä. Pyrin kerran viikossa ottamaan yhden vähän pidemän venyttelysession ja mieli haikailee lämpöjoogan pariin, jossa en ole toviin ehtinyt käymään. ehkä jo tällä viikolla, vahva ehkä…

    MA

llalla oli pakarajumpan ohjaus, jossa itsekin huhkittiin.

dav

TI

Pyörällä työmatkat, n. 10 km yhteensä.
Illalla kävin zumbatunnilla pitkästä aikaa ja tauon kyllä huomasi askelkuvioisa mukana pysymisessä. Kaikki biisit oli vaihtunet sitten meitin viime kerran 😛

KE

Työmatkat pyörällä, n. 10 km yhteensä.
Illalla pumppitunnin ohjaus ja koko kropalle siinä samalla treeniä.

dav

TO

Työmatkat pyörällä, n. 10 km yhteensä.

PE

Työmatkat pyöräll, n. 10 km yhteensä.
Suoraan töistä suuntasin salille ja treenailin yläkroppaa, selkää, olkapäitä, käsiä ja vatsaa.

dav

LA

Venyttelin ehkä n. puoli tuuntia koko kroppaa.

SU

Aamupäivästä vedin puolisen tunnin terassitreenin jaloille; hyppyjä, kyykkyjä, suorin jaloin maastavetoa, loitonnuksia… Kyllä tarkeni vielä ja hikikin tuli! 🙂

dav

Energistä uutta treeniviikkoa!

Outi Karita

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta