Jumppaohjaajan superviikko sekä kyykkyhaaste

Viime viikolla tuli poikkeuksellisen paljon vietettyä aikaa jumppasalin puolella ja vieläpä mikin kera. Mulla olis viime viikolla ollut neljä omaa ohjausta, mutta tuli sitten vielä kaksi sijaistustakin, joten lähes joka päivä on jumppaa ohjailtu, tänään viimeksi. Jumppaa ohjatessa kun tulee itsekin yleensä huhkittua ihan kunnolla, niin eipä tässä ole sitten tarvinnut juurikaan muuta treenailla. Tällä viikolla sitten vähän vähempi riittää ja nyt kun tuntuu, että flunssakin yrittää päälle niin täytyy ottaa iisisti. Tällä viikolla onkin vain kaksi omaa ohjausta, mutta palataan vielä siihen viime viikkoon.

jumppaohjaaja

MA

Illalla oma pakarajumpan ohjaus, jota ennen treenailin yläkroppaa salin puolella.

TI

Treenivapaa päivä

KE

Työmatkat tuli liikuttua pyörällä, n. 10 km yhteensä. Illalla koko kropan pumppitunnin ohjaus.

TO

Alkuperäiset suunnitelmat crossfit circuit tunnille menosta vaihtuivat pumppitunnin tuuraukseen, joten taas pumppailtiin koko kroppaa.

kulmasoutu

PE

Tällä kertaa vaihtui rentouttava lämpöjoogasuunnitelma kireä korsetti jumpan ohjaustuuraukseen.

LA

Salillamme oli ns. jumppapäivä, jossa useammmasta tunnista lyhyemmät jumpat tarjolla. Itse vedin piukat pakarat jumpasta puolnetunnin vedon, jonka jälkeen päätin tetstata koko kropan hiit treenin 45 minuutin Total Body tunnilla, jossa oli ihanat pitkät venyttelyt. Muutoinkin tosi kiva tunti, ite kun tykkään tuollaisista HIIT tyylisistä treeneistä 🙂

SU

Oma piukat pakarat jumpan ohjaus.

dav

Tällä viikolla sitten vähän iisimmät suunnitelmat ja enemmän lepoa. Motiviren kyykkäilyhaaste starttasi eilen 50 kyykyllä ja tänään jatkuu 60 kyykyllä! Vielä ehtii mukaan ja aloittaahan voi koska vaan. Kyykkyhaasteeseen pääset tästä!

Lähdetkö viekä mukaan kyykkyhaasteeseen vai oletko jo lähtenyt!

dav

Outi Karita

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta