Arkinen treenipäiväkirja

Treenipäiväkirjojen päivitykset on jäänyt vähän vähemmälle tässä kesällä vaikka puhetta onkin ollut niiden rustailusta. Nyt kun on työarkeen palattu niin josko ne treenipäiväkirjat silloin tällöin taas tänne blogiinkin eksyisivät. Kesälomalla oli kyllä monenlaista kivaa treeniä, mutta oli myös kauheasti kaikkea muuta juttua blogiin rustailtavaksi. Jos en heti viikon alkuun tee treenipäiväkirjapostausta niin en oikein näe pointtina sitä tehdä kovatsikaan myöhässäkään tänne blogiin…. Nyt kuitenkin luvassa viime viikon treenipäiväkirja, viikolta jolloin palattiin kesälomalta töihin 🙂

dav

MA

Työmatkapyöräilyt n. 10 km yhteensä.
Illalla rullaluistelulenkki, n. 40 min.

TI

Illalla pumppitunninohjaus, jossa itse mukana tehden. Ennen pumppia n. 15 min krossarilla lämittelyä ja tunnin jälkeen pikaHIIT, 5 min krossarilla.

KE

Metsätreeni.
Pölkkyjä, leukoja ja mäkiä.
Vedin ensin pölkyillä hieman kyykky-pystypunnerrustreeniä ja leuanvetoharjoituksia hitailla laskuilla. Näiden settine jälkeen mäkivetoja niin monta kiekkaa kun jalat kantoi 😛

PhotoGrid_1470220627607

TO

Aamureippailu, n. 20 min.
Illalla kireä korsetti tunnin ohjaus ja omatkin vatsat sai kyytiä niin että tuntui vielä viikonloppunakin. Tunnin jälkeen HIIT treeni krossarilla pidemmän kaavan mukaan, n. 20 min.

dav

PE

Aamureippailu n. 40 min.
Paljon jammailua Porisperessä ja pyöräilyä n. 6 km.

LA

Terassitreeni kotiterdellä koko kropalle.
Paljon jammailua Porisperessä ja pyöräilyä n. 6 km.

dav

SU

Paljon jammailua Porisperessä 😉

Viime viikko oli monipuolinen treenien osalta ja jalat olivat todella kovilla. Porispereilyt vielä viimeistelivät sen, ettei tarvinnut lähteä enää sunnuntaina eikä vielä tänäänkään mäkitreenejä vetämään 😀 Vatsat otti myös hyvin osumaa, varsinkin kun korsetti tunnilla vedettiin uudella ohjelmalla ja no, iteppä sen oon suunnitellut 😀

dav

Outi Karita

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta