Liikunnan viboja!

Se tunne kun tervehtyy ja pääsee taas treenaamaan muutakin kuin kevyiden kävelylenkkien verran. Se fiilis on niin hyvä! Sitä miettii treenin perään, että mitäs huomenna treenais, minkälaisen treenin. Koska pääsis taas portaisiin ja koska mäkeen, koska laitetaan rullikset viuhumaan, koska treenataan kova jälkarääkki, koska lempeästi lämpöjoogaillaan…. Viime viikolla pääsin itseäni jälleen haastamaan, mm. yhden laskettelurinteen verran ja vitsit siitä fiilistä kun oli ylhäällä ja edessä aukesi upeat näköalat!!! Liikunnasta voi saada ihan mielettömän hyviä viboja ja niitä viboja janoaa aina vaan lisää!

dav

Viime viikolla treenit astui taas isommin kehiin kun kesän flunssa alkoi olemaan kunnolla tainnutettu. Nyt taas tuntuu, ettei mua pysäytä mikään! Tuo treenaamattomuus tuntuu ikävältä kropasta, nestettä kertyy ja pitäis syödäkin vähemmän, muuten turvottaa vaan lisää kun ei kuiteskaan kuluta läheskään niin paljoa. Vaikka sairastaminenkin vaatii energiaa niin mun sykkimisillä ei normi flunssa nyt ihan yhtä paljoa energiaa vaadi. Nopeastippa se olotila alkaa taas tuntumaan paremmalta ja omalta, kun pääsee treenihin kiinni, se on kiva huomata!

dav

Viime viikon sykkimiset

MA

Kotiuduttiin Espoon/Helsingin reissulta ja oli pakko illalla suunnata pienelle käppäilylle pitkän automatkan jälkeen. Reippailtua tuli n. 45 min.

dav

TI

Päivällä n. 1 tunnin lenkki sauvojen kanssa sekä koko kropan treassitreeni. Terassitreenin liikkeet löydät alla olevista postauksista:
http://outikarita.fitfashion.fi/2016/07/06/terassitreeni-vol-1-kahvakuula/

http://outikarita.fitfashion.fi/2016/07/07/terassitreeni-vol-2-trx-treeninauhat/

Illalla pumppitunnin ohjaus itsekin tunnilla sykkien.

dav

KE

Illalla pyöräilyä ja mäkitreeniä. Tuli pakottava tarve illalla vielä sykkiä, niin pyöräilin Ruosniemen laskettelukeskukselle ja vedin rinteen ylös. Pyöräilyä tuli n. 20-30 min yhteensä ja mäki oli paha, Jos joku ehti luulla, niin en pystynyt tosiaankaan juoksemaan ylös asti 😛

hdr

TO

Aamureippailulla n. 30 min sauvojen kanssa.
Illalla pumppi- sekä korsettitunnin ohjaukset ja ite sykein kummatkin tunnit mukana, samalla ohjaten. Kyllänää ohjauksetkin on kivempia kun pystyy ite sykkiin mukana, saa sen ohjaajan flown päälle!

outikaritafit

PE

Riksan kanssa yhteinen n. puolentunnin lenkki ja lenkin varrella nopsa 3 liikkeen puistotreeni.

LA

Paljon kävelyä Turun kaduilla korkkarit viuhuen. Illalla sitten lenkkitossut jalassa ystävän kanssa lyhyellä koiran ulkoilutus lenkillä.

SU

Lyhyt koiranulkoilutuslenkki ja käppäilyä Naantalin kaduilla sekä Ikean käytävillä 😛

dav

Tämänkin viikon sykkimiset on jo aloitettu ja voin sanoa, että on ihan sairaan siistiä treenata kotiterdellä iltaysin jälkeen shortsit ja treenitoppi päällä ja vieläpä niin, että tulee hiki. Näin mä starttasin treeniviikkoni maanantaina ja hikihän on muuten paras treeniboosteri! 😉

Joko siellä on treeniviikko startattu?

Outi Karita

2 vastausta artikkeliin “Liikunnan viboja!”

  1. Ihana kuulla, että kesäflunssa on ohi 🙂 Mullakin on nyt raskaudesta johtuva kolmen kuukauden mittainen alkupahoinvointi selätetty ja taas pystyy treenaamaan! Tätä mä olen kaivannut! Vaikka nyt treeni on erisorttista, niin on se ihanaa kun voi taas liikkua 🙂 Ja painokin on noussut takaisin normilukemiin, kun saa taas liikkua (tosin se on siirtynyt jaloista mahaan 😀 ) Mahtavaa reeni-intoa jatkoonkin! 🙂

    • Hih, pikkulinnut ovatkin viserrelleet ihanista uutisista ja nyt kun sen itsekin kirjoitit, niin onneksi olkoon. Todella ihania uutisia <3
      Toivottavasti loppuraskaus sujuu paremmissa voinneissa 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta