Kohti kevään fitnesskisoja!

Kevään Fitness Classic kisat lähenee ja mun sisäinen fitnessmimmi nostaa päätään ja siinähän mä oon etummaisena (vai sivummaisena) 😉

IMG_8567

Mä oon kuitenkin toistaiseksi ainakin päättänyt jättäytyä omien kisailujeni sijasta katsomon ja kannustusjoukkojen puolelle, vaikka kisaamisesta olenkin tykännyt ja nauttinut. Meidän tiimista, Team Piukoista Paikoista on tänä keväänä kaksi kisaajaa ja syksyllä kenties lisää 😉 Kaksi mun ystävää ja tiimikaveria nousee lavalle 16.4. Kultsalla ja kummatkin mimmit on ihan huikeita!

team piukat paikatNäistä mimmeistä voi lukea lisää Body -lehden kilpailijaesittelyistä, klikkaa vain nimiä!
Nimien alla pienet teaserit 😉

Jutta Rossi

”Olen Jutta Rossi ja kilpailen tänä keväänä sarjassa body fitness +168cm. Fitnesskilometrejä minulla on takana jo aika monta, eli olen ollut lajin parissa enemmän tai vähemmän yli kymmenen vuoden ajan.”

Marika Rontti

”Moikka! Olen Marika Rontti, 30- vuotias sekä kahden kouluikäisen lapsen äiti Porista. Kilpailen tänä keväänä toista kertaa body fitneksessä -168 cm yleisessä sarjassa.”

Huikeet tsempit näille ihanille naisille! Tuun huutaa varmaan ääneni käheäksi Kultsalla, mut ei se haittaa! Tsempit myös kaikille muillekin kisalavoja tavoitteleville, loppurutistuksiahan tässä jo vedellään! Kisalistoilla on muutama muukin tuttu ja kiinnostava nimi 🙂

Vähän täytyy itekin throwbackfiilistelyä harrastaa omilta kisa-ajoilta 😉

IMG_0353

Onko teillä tuttuja menossa lavalle?
Tai onko siellä lukijoissa itse kilpailijoita?
Aiotteko katsomoon suunnata?
Kiinnostaako fitness ylipäänsä?

Outi Karita

2 vastausta artikkeliin “Kohti kevään fitnesskisoja!”

    • Kiitos! Heh, ne onkin hyvässä pumpissa tossa kuvassa 🙂
      Olkapäät ottaa mulla tosi hyvin treeniä vastaan ja tykkään hirmuisesti olkapäiden treenauksesta. Yhdessä vaiheessa treenasin olkapäät täysin omana treeninään tai jos oli jonkun muun lihasryhmän kanssa samassa niin sitten olkapäät-ojentajat niin että olkapäät tuli ensin treenattua ettei ollut millään muulla treenillä ennen väsytetty, siinä on hyvä vinkki jos haluaa olkapäitä kehittää 🙂
      Tästä kun flunssa on kunnolla tainnutettu niin eiköhän tässä kevään myötä tule taas enempi noita treenipostauksiakin 😉

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta