Treeni- ja ruokakooste, lomaviikko 4

Viikon päästä starttaakin työarki ja se näkyy ruokailuiden säännöllistymisessä sekä ylimääräisten herkkujenkin vähenemisessä. Lomalla on ollut mukava ottaa syömisten suhteen rennosti ja herkuttelukin pysynyt ihan hyvissä aisoissa. Meiti on kuitenkin sellainen sokerikoukkuun jääjä, että normisti on hyvä rajata herkkujen syömistä esim. viikonloppuihin… Työarjen astuessa kuvioihin kun arki kuluu lähinnä töissä ja kotimaisemissa muutenkin, niin ei tule niin tuollaisia herkkuhetkiä arkeen niinkään. Rennosti ottaminen ei ole näkynyt tai tuntunut kropassa negatiivisesti, päinvastoin 🙂 Salitreenit on jääneet vähemmälle, ja nyt kun tuntuu selkä alkavan olemaan kunnossa, niin ranteen gangliopatti alkoi yhtäkkiä uudelleen kiukuttelemaan ja nyt ranne estää osaltaan treenejä, lekurin pakeille täytyisi siis mennä, nyt patti on sen verran isokin jo, että voisi varmaan poistaakin…

20150725_160124

Kuohuvaa kilisyteltiin tällä viikolla ja viiniäkin on juotu, mutta koosteessa ei nyt joka lasillinen näy, keskitytään niihin syömisiin 😉

IMG-20150724-WA0003

MA

Maanantaina kävin aamupäivästä salilla vähän pumppailemassa koko kroppaa.

20150720_1134161

Aamupalana 3-viljanpuuroa mustikoilla ja mehukeitolla, raejuustoa sekä detox teetä
Lounaana nokkos-tomaatti-mozzarellamunakasta ja ruisleipää
Vähän punnariherkkuja
Kana-chorizopataa ja paistettuja uusiapottuja
Mansikkaista minttusuklaa-banaani(prode)jädeä (itse tehtyä)
Iltapalana kerrosreissaria

TI

Tiistaina oli hierontapäivä, hierottiin koko yläökroppa ja vähän reisiäkin.

20150721_1433192Aamupalana kaurapuuroa mustikoilla ja banaanibonnella, raejuustoa ja detox teetä
”Lounas” rahkaa, ananasmurskaa ja chiasiemeniä sekä näkkäriä
Välipalana protein milk shake ja bansku
Päivällisenä jiiliha-chorizovuokaa ja paistettuja uusiapottuja
Iltapalana turkkilaista jugua, banaanibonnea ja mansikoita sekä vesimeloonia ja teetä

KE

Oltiin mustikoita poimimassa ja liikuntaa edusti metsässä rämpiminen 🙂

IMG-20150722-WA00003

Aamupalana kaurapuuroa mansikoilla ja mehukeitolla sekä raejuustoa ja detox teetä
Väliaplana protein milk shake ja bansku
Päivällisenä jiiliha-chorizovukaa ja paistettuja uusiapottuja
Uunituoretta mustikkapiirakkaa vaniljakastikkeella
Illallisena 2 itse tehtyä hodaria

TO

Kesälomareissu vol. 2 starttasi 😉
Pyynikin kautta Vanajanlinnaan….

20150723_1344564Aamupalana kaurapuuroa mansikoilla, mustikoilla ja mehukeitolla, rahkajuomaa ja detox teetä
Mustikkapiirakkaa vaniljakastikkeella
Pyynikin munkki ja teetä
Kana-aura leipää Vanajanlinnassa
Vanajanlinnassa alkuruokana metsäsienikeittoa
Vanajanlinnassa pääruokana vasikkaa ym.
Vanajanlinnassa jälkiruokana raparperijädeä ja -moussea
Kultahippukuoharia mm. tuli juotua

PE

Lomareissailu jatkui vielä parjantain 🙂

20150724_1259505

Aamupalaa Vanajanlinnan buffassa
Hämeenlinnassa kinkkupiirakkaa
Väliapalana Tehosport prodepatukka
Espoossa alkuruokana sushimaistelua
Espoon grandiosaa
Lakujädeä jälkkäriksi
Näkkäriä kalkkunalla ja kurkulla sekä vesimeloonia

LA

Aamupäivästä tein tunnin mittaisen sauvakävelylenkin

20150725_1236226

Aamupalana kaurapuuroa mustikoilla ja mehukeitolla, rahkajuomaa ja detox teetä
Lounas/välipala rahkaa, ananasmurskaa ja chiasiemeniä
Väliapalana tomaatti-kesäkurpitsamunakasta
Välipalana lakritsijuurijauheella maustettua turkkilaista jugua ja banaanibonnea
Itse tehtyä pizzaa (Espoon grandiosat)
Iltapalana kanamunaa, näkkräiä, kalkkunaleikkelettä ja vesimeloonia

Su

Kävin salilla treenailemassa jalkatreeni (rääkin)

20150726_1258137Aamupalana valkuaiskaurapuuroa mustikoilla ja mehukeitolla sekä detox teetä
Välipalana rahkajuomaa mehukeitolla sekä bansku
Lounaanan lämpimiä ruisleipiä
Välipalana/leffaeväänä prodepatukkaa
Päivällisenä lohta, uusiapottuja, porkkanaa ja kesäkurpitsaa
Pari riviä mustikka-valkosuklaata (juhannuksen ostettu, nyt syötiin loppuun 😛 )
Iltapalana rahkaa, ananasmurskaa ja chiasiemeniä

Vinkit

Käy pomimassa mustikoita ja tee vaikka sitä mustikkapiirakkaa!
😀

20150722_192409

Toinen maukas vinkki viimeviikolta on nuo Espoon Grandiosat 😉

grandiosa20150725_191358

Saitko tällä kertaa vinkkejä tai ideoita?
Reissupäivät kyllä huomaa kuvakollaaseissa 😛
Vielä viikko lomaillen…
🙂

Outi Karita

4 vastausta artikkeliin “Treeni- ja ruokakooste, lomaviikko 4”

  1. En voi kun ihailla sun rentoo ja tervettä suhtautumista hyvinvointiin, ravintoon ja liikkumiseen. Ruokia ja niitä herkkujakin on ilo katsella – harvalla näissä ”piireissä” on noin normaali ruokavalio ja silti hyvä kondis. Vähemmälläkin nipottamisella näköjään pärjää. Rispekt!

    • Kiitos Jaana! Ihana kommentti! 🙂
      Tuo on yksi syy miksi jaan näitä koosteita, vähän rennompaa mallia 🙂

  2. Siis tiedätkö, mä tulin kirjoittamaan ihan samaa kuin Jaana! Ihanaa luettavaa/katsottavaa ja tulee kyllä takuuvarmasti hyvä fiilis sinun postailistasi ja kuvistasi!! <3 🙂

    • Voi kiitos! Mulle tuli tosi hyvä fiilis teidän kommenteista! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta