Laturi taas käyttöön + muut mun lisäravinteet/ravintolisät

Laturii, palkkarii, vitamiinii….
Ja tää ei oo sit yhteistyöpostaus!

20150506_202101

Otin tuossa noin kuukausi sitten käyttöön pitkästä aikaa taas treenilaturin. Taisi olla viime syksy tai sitten jo aiemmin, kun jätin laturin pois, mutta nyt halusin kokeilla laturin tehoa pitkästä aikaa. En halua pitää jatkuvassa käytössä välttämättä, mutta vällillä lisäboostia treeneihin ja kyllä sitä on laturi tuonutkin. Mun lemppari laturi on ollut ehdottomasti Performancen The Bomb, sillä se on niistä joita olen kokeillut ainoa laturi, joka maistuu hyvältä ja silti toimii 😀 Usein tuntuu, että toimiva laturi on pääsääntöisesti pahaa…. Nyt otin käyttöön kuitenkin Fastin Shockin, jota olen eniten latureista käyttänyt. Hyvä hinta-laatu suhde ja toimii!!! Maku on nimensä mukaan, shokeeraava 😛 Mulla on joku ihme fiksaatio siihen kihelmöintiin, jonka laturi tekee kroppaan, jos kihelmöintiä ei tule niin voiko laturi edes toimia? No voi tottakai, mutta mä haluan sen kihelmöinnin 😆

20150506_212815
Shokeeraava maku, mutta toimivaa ja jos nyt näin voi sanoa, niin veriappelsiini on paras Shockin maku

Palkkarina toimii Fastin Whey3 ja tarvittaessa hiilarit otetaan banskusta tällä hetkellä. Kuitenkaan aina en vedä hiilaria kylkeen. Jos menen syömään suoraan treeniltä iltapalaa, päivällistä tai lounasta niin protskut saa riittää palkkariksi ja hiilarit sitten aterialta, kyllä se kroppa sen verran voi odottaa 😉 Fastin palkkarit on hyviä hinta-laatusuhteeltaan ja Fastin tuotteita saan kätevästi saliltamme ostettua, makukin on hyvä. Muistan kun palkkaria aloin joskus käyttämään, niin olihan se ihan järkkyä, nyt siihen on jo niin tottunut, että se on… no palkkaria, ei mitään suklaapirtelöä, muttei nyt pahaakaan… 😉

20150506_212834

Muuten lisäravinteina käytän päivittäisessä käytössä Omegaa, hyviä rasvoja ja hoitaa mun atooppista ihoakin hyvin. D-vitamiinia syön talvikauden, mutta nyt on jo ollut hetken aikaa pois käytöstä. Ihoon on deelläkin positiivinen vaikutus, muisen hyvien ominaisuuksiensa lisäksi. Epäsäännöllisessä käytössä on myös maitohappobakteerit ja c-vitamiini lisä. Niillä saatan tropata vastustuskykyä, samoin d-vitamiinilla saatan boostata vastustuskykyä, jos meinaa jotain flunssaa pukata… Monivitamiini on jostain syystä jäänyt pois käytöstä, se voisi olla kyllä ihan hyvä lisä ja täytyykin pitää mielessä jos pistäisi hankintaan 🙂

20150506_212947

Mitä lisäravinteita sulla on käytössä?
Kiinnostaisiko myös postaus ns. superfoodeista, joita käytän?

Outi Karita

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta