Sunnuntain rentoilut ja reissailut

Pitkä rento aamu hotellissa, hotellin aamupala, huoneen luovutus vasta kun on pakko, mauttomia lihapullia, shoppailua, vanhan koulukaverin näkemistä aivan liian pitkästä aikaa, koti…

Viikonlopun reissailuista nyt sunnuntain vuoro, kannattaa tsekata myös eilinen postaus lauantai päivästä, kun Team Good Vibes valloitti Helsinkiä 😉 Mun täytyy sanoa, että nyt oli todella ihana viikonloppu, joka sisälsi paljon ihania juttuja ja josta sai paljon hyvää energiaa! 🙂

20150222_093744

Hotellilla heräiltiin rauhassa, kellokin oli soimassa, mutta herättiin ennen sitä. Ei krapulaa, hyvä fiilis vain edellisestä päivästä ja yöllisestä jamittelusta 🙂 Venyttiin jaa vanuttiin rauhassa, ei jaksanut heti alkaa pukeman, mutta onneksi aamupalallle ei ollut kiire muutakin vatsalla, nälkä rupesi olemaan… Aamupalalla ei ollut tungosta, rauhaista hotla-aamiainen herkkuineen 🙂

20150222_095543

Kun vatsa oli täytettynä kympin jälkeen niin takaisin ylimpään kerrokseen rentoilemaan. Itellä ei oo ikinä mikään kiire pois hotlalta, jos ei ole sitten jotain menoa. Tykkään pitää huoneen luovutusaikaan asti. On aikaa vain olla ja vaikka lueskella, rentoilla hotellihuoneessa, jossa ei näy tai ole tekemistä odottavia hommia 🙂 Lueskelin tuota Läsnäolon voima -kirjaa ja sain siitä taas hyviä ajatuksia ja joitain oli pakko rustata ylöskin, ehkä postailen niistä joku päivä 🙂

20150222_105748

Hotellihuonetta tuli kuvailtua heti lauantaina kun huoneeseen mentiin, aina ensitöiksihän huone täytyy kuvata 😀 Eiliseen postaukseen oli muutoinkin niin paljon kuvia, että ajattelinpa laittaa kuvat tähän. Hotelli oli tosiaan Helsingin Ruoholahdessa sijaisteva Holiday Inn, josta olimme varanneet ihan perushuoneen, mutta saimmekin astetta pareemman huoneen, muttaa tämänhän jo selittelinkin eilen 😉 Huone ja hotelli oli viihtyisät ja henkilökunta oikein mukavaa ja ei, tämä ei ole mainos, kunhan höpisen 🙂

20150221_14214920150221_14444520150221_144500 – Kopio20150221_14452320150221_14533920150221_14530620150221_16224020150221_14531520150221_145426

Puoliltapäivin se huone oli sitten luovutettava ja siinä samassa jatkettiin Helsingistä matkaa. Luovutusaikaan hotellin aula olikin täynnäväsyneen näköisiä nuoria, samoissa pirskeissä olleita, ehkä vähän krapulaisia, vakavia ja väsyneitä… Itsellä oli hyvä olo ja hymyn kaarre kasvoilla. Noh, tämmmöisiä huomioita odotellessa, kun Riku haki autoa, toivottavasti kaikilla oli silti ollut hauskat jamitukset 🙂

Rikun ehdotuksesta suuntasimme Tampereen Ikeaan. Hei, jos mies ehdottaa Ikeaa, niin eihän  siitä voi kieltäytyä 😛 Rikulla on ollut Ikeasta ostettu tyyny, joka on tosi hyvä ja pari kertaa olenkin sen kinunut itselleni. Tyynyostoksia tuo mies siis ehdotti ja tyynyä lähdettiin ostamaan, aika pikakierros vedettiinkin ja alla kuva ostetusta tyynystä, joo, no tuli se tyynykin ostettua…. 😛

20150222_19300820150222_233725

Syötiin myös Ikeassa, toisen kerran vedettiin ne kuuluisat lihapullat, mitä jotkut hehkuttavatkin. Ei vaan vieläkään auennut meille noiden taika. Vatsan sai täyteen, mutta makuelämyksestä ei voinut puhuaakaan, kun ainoa mikä lautaselle maistui joltain oli puolukkahillo. Halpuudestakaan ei voinut puhua, kun annos maksoi päälle 5 egeä  ja salaattikin maksoi erikseen ja sitä en oikeasti edes syönyt, sillä kurkut oli pahoja, miten kurkku edes voi ollaa pahaa?Yhteensä meidän kummankin ateriat tais kustantaa abou 15 euroa. Hinnat ja maku ei siis voi olla se juttu, jos sitten sillä Ikea kortilla saa ne johonkin sikahalpaan hintaan? Onhan tuo kätevä tuossa käydä syömässä shoppailujen lomassa, mutta jopa valmispullia olen saanut maukkaampiakin, itsetehdyistä nyt puhumattakaan… Heh, ravintolakriitikko Outi Ikeassa 😛 Noh, vatsa saatiin kuitenkin täyteen ja matka sai jatkua syömisten ja shoppailuiden jälkeen.

20150222_142637

Suunnaksi otettiin Hämeenkyrö. Valitettavasti Hämeenkyröstä mulla ei ole yhtään kuvaa, ihailin vain autossa maisemia, jotka olivat hienot ja talviset. Käytiin mun vanhan opiskelukaverin luona, jonka kanssa ei olla nähty pitkään aikaan, liian pitkään, kun ei edes muista koska viimeksi. Kuitenkin juttu luisti hyvin ja oli todella ihana nähdä <3 Oli myös ihana nähdä heidän kotiaan, sillä sielläkin on ollut pienoinen oma talo – oma koti projekti päällä ja niin oli ystäväni näköinen koti metsän keskellä 🙂

20150221_105550 – Kopio

Kotona oltiinkin joskus seiskan jälkeen illalla ja rennosti otettiin iltakin. Tuli vähän valvottuakin kun Suitsin katsomista en voinut lopettaa ekan kauden viimeiseen jaksoon, vaan täytyi starta jo kakkoskausikin 😀

Oli siis oikein mukava viikonloppu ja kun tänään vielä vapaillaan, niin jaksaa huomenna startata taas työviikon. Vaikka kuinka olisi ihana viikonloppu takana, niin kun on ollut reissun päällä niin on ihan kiva saada rauhoittua vähän kotiinkin ennen arjen taas alkamista 🙂

20150221_211246

MITEN TEIDÄN VIIKONLOPPU SUJUI?

OIKEIN ENERGISTÄ VIIKON ALKUA!