Hulvatonta ja totista treenimatskua viikonlopulta

Viikonloppuna on treenattu ja treenit vedetty ihan täysillä ja sarjat niin loppuun asti ettei yksinkertaisesti enää kulkenut! Hampaat irvessä ja tuskaisella ilmeellä toistoja, mutta silti jaksaa hymyilyttääkin ja nää treenit vaan tuo niin hyvän olon 🙂

Perjantaina kävin aamulla treenailemassa jalat, oikein kunnon jalkarääkki sitten olikin! Tästä treenistä ei matskua ole, muutakuin yhden posen verran treenin jälkeen 😀 Mutta voin sanoe, että jaloissa tuntuu ja kauhistuttaa että tiistaina pitäisi jo vetäistä uusi jalkarääkki 😯

IMG_1447

Lauantaina oli sitten rintatreenin vuoro ja nyt saatiin sitten matskua kuvin ja videoin. Marikakin oli samaan aikaan treenillä ja vedettiin yhdessä vatsat todistettavasti 😉 Rintafileet on nyt ihan kosketusarat, että meni treeni perille!!!

IMG_1495
Hämispunnerruksia

IMG_1492

Vinopenkkipunnerrusta, pienen tytön painot vielä ja on muuten tehokas liike!!!

Mun ja Marikan supervatsat 😀
”Se oli siinä”

Tänään sitten starttasin jälleen jo sunnuntaina uuden treeniviikon selkätreenillä ja lyhyillä palautuksilla pumppaillen. Yläkroppa kun tällä viikolla hierottiin niin huomasi kyllä treenin kulussakin. Taas toinen toistaan parempia treenejä siis vedetty! 🙂

Ylätaljaa…

Sitten vähän posettelua 😉

IMG_1547IMG_1545IMG_1549

IMG_1550
Nyt riitti 😛

Kiitos Nooralle kuvista ja videoista!!! <3

Ja pakko jakaa tänne myös prodepannarikuvaa. Nyt oon kyllä näihin ihastunut ja reseptiä kun voi muokkailla mielen mukaan esim. prodejauhoa ja rahkaa vaihtelemalla. Pannarin suuri fani en ole koskaan ollut, enemmän lettuihminen 😀 Mutta nyt kyllä maistuu ja eilen kun pannaria taas tein niin en voinut lakata syömästä, jäi sitä vähän tällekin päivälle ja sai Rikukin vähän. Tää oli mun tän viikonlopun herkuttelu, ei paha 😀 Napsein aina välillä siivua pannarista kunnes se oli loppu, yhden kerran sain pannarista tehtyä itselleni oikein annoksen marjoineen ja (kalorittomine) suklaasiirappeineen 😛 Ohjeen löydät täältä! ja nyt sitä sen verran muokkasin että tavallisen rahkan sijaan laitoinkin valion mustikka-vaniljarahkaa ja jätin kanelin pois, oli kyllä niiiiin herkkua!!!

IMG_1531IMG_1518IMG_1551

Kohti uutta viikoa!
Tehdään siitä hyvä viikko!

Outi Karita

3 vastausta artikkeliin “Hulvatonta ja totista treenimatskua viikonlopulta”

  1. Kovaa olet jaksanut treenata, hyvähyvä! Itselläni on vieläkin kokeilematta nuo protskupannukakut. Kerran yritin paistaa voimariinin ohjeella pikkuplättyjä, mutta koska tein taikinan Fastin puddingiin, tarttui koko moska pannulle. Voisi jossain välissä kyllä kokeilla uudelleen, vaikka tuolla sinun ohjeellasi.

    • Suosittelen testaamaan, tää onnistuu 🙂 En tiedä tarvisko, mutta varuiksi olen laittanut piirakkavuokaan pohjalle leivinpaperin 🙂 Rahkalla ja protskujauholla saa helposti tuunailtua reseptiä, ens kerralla aattelin testata puddingjauheella 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta