Hyvä päivä jalkarääkille!

Uudessa treeniohjelmassani on jalkatreeni (rääkki) päivä lauantaisin. Aiemmin olen jalat treenaillut alkuviikosta ihan arkena, jolloin on tietysti ollut takana työpäivä. Jalkatreeni on ehdottomasti rankin treeni ja eniten energiaa vaativa ja vievä treeni ainakin meitillä. Lauantaisin tähän treeniin onkin paljon enemmän paukkuja ja virtaa annettavana, kun on saanut pitkät yöunet (yleensä) ja ei ole suurimpia huhkimisia ennen treeniä. Jossain kohtaa saattaa tietty iskeä aamulenkkipäivä lauantaillekin, mutta se tuskin kovasti menoa haittaa, kunhan ei heti lenkin perään änkeä salille. Nyt kuvina ja videoina osaa tämän päiväisestä pumppijalkatreenistä, siis rääkistä 😀
 
”Lämmittelyinä” jalkatreenipäivässä 5 minuutin krossari sotkennan jälkeen on 100 askelkyykkyä PER JALKA!!! Auts! Ja siis tämä ilman taukoa, painoa saa kyllä matkan varrella vähentää…. tähän ei ladata mitään isoja painoja, olenkin jumppasalimme käppäreitä käytellyt kun kyykkäillyt salia päästä päähän x3 ja vähän päälle, jotta satanen saatu täyteen 🙂 Alla pieni tyylinäyte videopätkänä ja kuvina 😉
 
 
Ja jatkuu….
 jatkuu…
 jatkuu…
 ja jatkuu…. 😀
 
Nämä tarvittiin tän setin suorittamiseen
 
Askelkyykyn jälkeen vähän takareiskoja fitballin kanssa, toimii!
 
 HUH!
 
Reidenojennusta peräti 5 sarjaa, kun tuli etureisikriisi 😀 Mun etureidet on myös huonot kestämään kipua! Kestan treenissä kipua suht hyvin, mutta reidenojennusta tehtäessä etureidet alkavat vaan heti huutamaan armoa…. Reidenojennuksesta tyylinäytettä myös videon muodossa 🙂
 
 
 
Ai,ai,ai….
Se oli vissiin siinä
Ja siitä se treeni vaan jatkui ja jatkui ja treenin päätteeksi käveltiin taas kuin vaappuva ankka 😀
 
 
 
Outi Karita

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta