Loppuviikkoa :)

Torstaina sain aloitettua uuden treeniviikon. Josko josain kohtaa, viimeistään kevyen viikon alkaessa sais tasattua nää treeniviikot taas alkamaan maanantaista! 😀 Noh, torstaina kuitenkin aloitin sen mun raskaimman treeniviikon jalkarääkillä. Piiiiitkiä sarjoja pudotuksilla tehden. Jalkatreenin sain menemään tosi hyvin ja kiitokset Hennalle painonvaihtoavuista!!! Eipä tullut siis turhia taukoja sarjoihin, kun kaveri vaihtoi painoja aina kun tarvi pudottaa 🙂

Jalkarääkin päätteeksi mm. vähän kylkirutistuksia jumppasalin puolella
 

Lauantaina oli valkun kanssa treffit salilla, otettiin hieman mittoja sekä kuntotsekkausta ja uutta treeniohjelmaa pukkaa pian! 🙂 Kivasti on kyllä tämä treenisysteemi toiminut, jolla olen nyt keväästä asti treenannut ja silloinhan tuli tuo pitkien sarjojen viikko uutena. Kroppa ottaa hyvin treeniä vastaan ja treenipainot nousee ja tuntuu lihaskin kasvavan ja sehän tässä tavoitteena onkin ollut. Keväällä ja kesällä tuli paljon hyötyliikuntaa kun sali ja työmatkoja tuli fillaroitua ja rullisteltua. Nyt kesäloman jälkeen on kyllä jäänyt nuo hyötyliikunnat ja auto kuljettanut meitiä, myös jumppaohjaukset on hieman vähentyneet. No, aerobisen vähentyminen näkyy nyt hieman painossa, ei paljoa, mutta kuitenkin ja kyllä se hieman häiritsee 😛 Nyt vähän sitten lisäilen aerobista treenien perään kun olen pitänyt treenin jälkeisenkin aerobisen hyvin lyhyessä, tulee korvattua pois jääneet pyöräilyt ainakin osaksi eikä tarvi sitten ruokiin koskea ja saa nuo pari lisäkiloa karisteltua ja pidettyä painon kurissa 😉
Lauantaina tuli myös treenailtua selän/rinnan lyhyt ”extratreeni”. Vähän pelkäsin mitä tuo kipeä kohta selässä sanoo, mutta se ei tähän treeniin vaikuttanut, eikä treenatessa tuntunut yhtään, päinvastoin treenistä tullut lämpö teki hyvää!

Lauantai illalla vietettiin sitten appiukon syntymäpäiviä ja samalla kummipoitsun nimpparikakutkin saatiin maistella saman katon alla, kun oli Rikun lähisuku koolla 🙂 Hyvä syy oli laittaa mekko päälle ja vähän laittautua 🙂

Sunnuntaiaamua 🙂
Ja nämä Better Bodies topit on ihania! Kiva leikkaus ja hyvän tuntuiset!

 

Ja päälle Casalin toppia

Tänään sitten oli jumppaohjailua. Ohjailen nyt piukkisten syyslukkarista sunnuntain Kiinteät Kurvit -tunnin ja tiistain pumppitunnin 🙂 Kiinetät kurvit on tuollainen 1h 15 minuuttia pitkä jumpparykäisy johon kuuluu sekä aerobista sarjan muodossa ja lihaskuntoa koko kropalle. Itellä oli keskisyke 163 ja Polarin mukaan kalorikultus tommonen kevyt 752 kcal 😀 Tulee ohjaajallekin kyllä oikein mukava hiki! 🙂

Syysiltojen ihanuutta, kynttilän valoa ja tuoksua
Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!
Outi Karita

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta