ARVONTA!!!!

Nyt pamahti!
Nimittäin 15 000 käynnin raja rikki
ja 
arvonta käyntiin!
Hienoa, miten blogi on kerännyt lukijoita, kirjautukaa ihmeessä myös lukijoiksi tuolta sivupalkista ja rohkeasti myös kommentoimaan! 🙂
Blogin ensimmäinen arvonta lähtee nyt käyntiin ja päättyy lauantaina puoliltaöin. 
Arvonta suoritetaan sunnuntaina kaikkien vastanneiden kesken.
Sain kotisaliltani yhdelle onnekkaalle lukijalle aivan mahtavan palkinnon arvottavaksi. Lisäksi haluan arpoa toisen pienemmän palkinnon vielä!
Vastaamalla kysymykseen
”Millaista liikuntaa harrastat?
osallistut arvontaan!
 Voit kommentoida myös ns. anonyyminä, mutta muista jättää kommenttiin sähköpostiosoitteesi, niin mahdollisen voiton osuessa kohdalle voitto menee varmasti oikealle henkilölle! 🙂
Mikäli et halua osallistua kortin arvontaan, mutta kakkospalkinnon arvontaan haluat osallistua niin mainitsethan sen kommentissasi.
1. Palkinto
1 kuukauden kuntosalikortti Piukat Paikat kuntosalille Poriin!
2. Palkinto
Better Bodies shaker ja Leaderin salmiakki-lakritsiproteiinipatukka
Palkintoja ei voi muuttaa, mutta mikäpä estää antamasta palkinnon vaikka lahjaksi.
Muistathan että Piukat Paikat on naisten kuntosali ja ikäraja kuntosalille on 15-vuotta!

Klikkaa linkki ^ auki!

Outi Karita

33 vastausta artikkeliin “ARVONTA!!!!”

  1. Tällä hetkellä lähinnä vaan koiran tai vaunujen kanssa lenkkeilyä :D…mutta kait sitä aikaa pian alkaa enemmän löytymään myös uimiseen, rullisteluun ja talvella lautailuun 🙂

    Anu (facesta kyllä löyvät mut jos onni sattus potkasoo xD)

    • Ilmeisesti Anu J.? Näin päättelin, mutta mun facekirjasesta löytyy kaks Anua 😀

  2. Hello!
    Pääasiassa hyötyliikuntaa + pyöräilyä je kävelyä, joskus uintia…
    Paljon on vielä sillä tarttis tehdä asteella 🙂
    Terveisin Minttu V.

  3. No kävelyä ja uintia. Sillon tällön ja tosi harvoin kun taas on vähän jääny, niin ratsastusta :)ja tanssimista, lähinnä kotona yksin:D kun siihen ei tarvitse varata tiettyä kellon aikaa 😀

  4. Korkea kynnys on ylitetty ja sain itseni muutamia kuukausia sitten kokeilemaan pacea. Nyt olen ihan koukussa 😀 Lisäksi pyöräilen ja lenkkeilen. [email protected]

  5. Voi, tällähetkellä liikunta rajoittuu hyötyliikuntaan ja satunnaisiin lenkkeihin. Toki kotona on kaksi pietä kahvakuulan virkaa toimittavaa tyttöstä. Piukat Paikat on mun vanha ”koti”sali, ja siellä on tullut joskus vietettyä useampi tunti. Nyt kun tämä elämä alkaa vihdoinkin asettumaan uomiinsa on taas alkanut kovasti houkuttaa kuntosalille pääsy ja laadukas oma aika. Toivottavasti onni potkaisisi ja voittaisin kuntosalikortin. Olisi ihan ”pakko” päästä liikkumaan!=D

    • Voitto ei tällä kertaa osunut valitettavasti, mutta toivottavasti piukat paikat ei silti jää vain vanhaksi ”koti”saliksi 🙂 Varmasti ovat tehokkaat kahvakuulat 😀

  6. Harrastan uintia kesällä lähes päivittäin, talviaikaan kerran viikossa. Kaksi kertaa viikossa jumppaa ja päivittäin 1-2 kertaa koiranulkoiluttamista 1-2 km( pieni koira).
    [email protected]

  7. Harrastan kaikenlaiista liikuntaa, uintia, kävelyä ja kuntosalia. N. kaksi vuotta sitten urheilu oli enemmän tavoitteellisempaa, treenasin puolimaratoneihin. Nyt käyn vain hyvä olon saamiseksi ja että vaa’an lukemat pysyisivät inhimillisissä rajoissa 😉

    • Siinähän on jo hyvät syyt liikunnalle 🙂 ja onni potkaisi ja kakkospalkinto lähtee matkaan 🙂

  8. Kaikenlaista ryhmäliikuntaa, Zumba on suurin suosikkini <3 Lisäksi keilailua, pyöräilyä & mahdollisuuksien mukaan koirien kanssa lenkkeilyä! Kaikkea uuttakin on aina kiva päästä kokeilemaan!

    [email protected]

  9. Salilla ja jumpissa tulee käytyä, mitä nyt kotiäiti kiireiltään kerkiää. Nyt kesällä olemme pyöräilleet koko perheen kanssa 🙂
    [email protected]

  10. Koirien kanssa lenkkeilyä ja kuukauden tauon jälkeen taas juoksua! Kuntosalilla käynnin aloittamista olen suunnitellut mutta en ole vielä tehnyt päätöstä mikä sali olisi mun paikkani! [email protected]

    • Tällä kertaa ei arpaonni suosinut, mutta ei ole varmaan epäselvää, mitä salia minä suosittelisin ainakin kokeilemaan 😉

  11. Minulle kuntoilu on tosi tärkeää vastapainoa erityislasten parissa työskentelylle. Tuntuu että mitä paremmin huolehdin fyysisestä kunnosta niin sitä paremmin nautin ja jaksan työssäni. Oman kunnon hoitaminen vaikuttaa myös kaikkeen henkiseen puoleen tuomalla hyvää mieltä, energisen olon ja varmasti jaksaa hymyillä ja pyrkiä olemaan aina parempi ope. Aina on motivoivaa asettaa kuntoilulle lisätavoitteita, nyt vuoden päivät olen juossut aktiivisesti ja tavoitteena syyskuun lopulla juosta puolimaraton. Jumpissa ja kuntosalilla ”Piukkiksissa” olen viihtynyt ja se motivoi kun jo pienessäkin ajassa on huomannut että jaksaa enemmän kiskoa rautaa, hiki kyllä sitten virtaakin, mutta voi miten on reenin jälk hyvä olo!!! Kuukauden Kuntosalikortti arvonnan palkintona motivoisi kyllä mahtavasti itsensä lisähaastamiseen, joten pistänpä arpani likoon tällä sekunnilla!!!
    Sähköpostini on [email protected]

    • Niin totta tuo sinun kommenttisi! Itsekin työskentelen erityislasten parissa 🙂 Kyllä se kehon ja mielen hyvinvointi kulkevat käsikädessä! Valitettavasti ei kuitenkaan arpaonni tänään suosinut, suosittelen haasteita kuitenkin salin sarallakin 🙂

  12. Pääsääntöisesti jumppaa ja kuntosalia. Sen lisäksi satunnaisesti mitä kivaa tulee milloinkin keksittyä, mm. rullaluistelua, kahvakuulailua, Muay Thai Boxingia ja spinningiä. 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta