Ei mun jalkani kanna….

Tulipa sopiva biisi radiosta kun lähdin salilta tänään kotiin 😀 ”Ei mun jalkani kanna….”
Jalkarääkillä siis viikko korkattu. Joko jalat on hieman tukkeessaa tai sitten nesteisestä olemuksesta johtuen tai ihan näiden yhteissummana oli ihan pirun raskasta, varsinkin kyykkyliikkeiden teko vaikkain sain tehtyä ihan suunnitelmien mukaisilla painoilla. Raskas treenikin tosin oli kyseessä, mutta jotenkin treeni kulki vaan toooodella raskaasti, if you know what i mean…. Rääkki kuitenkin tuli suoritettua ja oikein kiitettävästi! 🙂 Kiitokset Hennalle painonvaihto avuista!!! 50 toiston sarjoja siis tällä viikolla tehdään, huhhuh…. Viimeisenä liikkeenä kun oli suorinjaloin maastaveto niin mietein ihan että voisko jo lopettaa 😀 mutta kaikki tehtiin, mitä ohjelmassa oli. Jalkaprässi kun valitettavasti vieläkin on rikki niin korvasin sen tällä kertaa liikkuvalla askelkyykyllä, jota tein niin pitkään kuin pystyin, painoja vähentäen välillä ja lopuksi ihan ilman painoa, mutta sitten ei mennytkään enää kuin 3 per jalka 😀 Yhteensä askelkyykkyä tuli 59 toistoa per jalka putkeen tehtyä. Pohjalla oli jo kyykyt smithissä ja hackissa ja siitä sitten vielä jatkettiin jalkojen rääkkäystä 😛 Jalkojen jälkeen vielä pieni vatsarääkki 🙂 
Muutaman kerran tuli makoiltua salin lattialla
Light weight babyyyyy!!! Kyl tää tästä!
Palautteluateria Nicole Wilkinsin kanssa 🙂
Uusi Body-lehti kolahti sopivasti tänään postilaatikosta ja pari juttua ehdein jo lukaisemaan lehdestä.  Luin jutun tosiaan Nicole Wilkinsistä, aivan mielettömän upeasta IFBB Pro Figure -kilpailijasta. Nicole on minua vuotta nuorempi ja voittanut mm. kaksi kertaa IFBB Figure Olympia tittelin. Luin myös jutun Suomalaisesta Bikini Fitness kilpailijasta Henriikka Klemettistä, joka tunnetaan myös Ms. Henry:nä. Todella hyvä juttu lajilleen todella omistautuneesta neidosta. Katsotaan jos jaksaisi iltalukemiseksi vielä jonkun artikkelin lehdestä lukea, Jessica Silfvernagelin juttu kiinnostaisi, bodyfitness junioreiden -sarjassa kilpaillut ja hyvin menestynyt mimmi (2013 fitness classic 1 ja em 2).
Iltäpäivällä tuli hieman hönttiolo, kurkku meni hieman karheaksi ja jotenkin ”heikko” olo… :/ Allergiat on pahasti kiusanneet jo reilu viikon (heinä ja pujo), toivottavasti tämä nyt jotain allergiaan liittyvää ja ohimenevää oloa. Tehoannostus kuitenkin nyt vitskuja ja pakuria sekä kunnon yöunet!!!
Outi Karita

2 vastausta artikkeliin “Ei mun jalkani kanna….”

  1. Kysymykseni ei liity tähän postaukseen mitenkään mutta ajattelinpas silti kysyä kun kiinnostaisi tuo macan kokeileminen.. onko siitä ollut sulle hyötyä treenien/virkeyden suhteen? ja sopiiko ne tämmöiselle tavalliselle treenaajalle? Täältä internetin ihmeellisestä maailmasta kun on saanu lukea macasta vaikka ja mitä ”epäilyttävää” 😀 mahakipuja ja oksentelua yms. En ole ikinä kokeilut mitään superfoodeja mutta nyt on alkanut mielenkiinto heräämään niitä kohtaan. Kiitos jos viitsit vastata. Ja kiva blogi!;)

    • Heippa!
      Kiitos 🙂

      Itse olen huomannut macasta vaikutusta nimenomaan voimatasoihin ja virkeyteen. Ehdottomasti sopii tavalliselle treenaajalle ja kenelle vaan, sillä on monia suotuisia vaikutuksia. Auttaa mm. kehoa sietämään stressiä ja parantaa immuunijärjestelmää sekä vaikuttaa hormonitasapainoon positiivisesti (näin olen lukenut).

      Mitään mahaoireita tms. minulla ei ole ollut, mutta ne ilmeisesti voivat johtua macan laadusta. Itse käytän Puhdistamon Premium Macaa, joka on esipilkottu jolloin se ei aiheuta ruoansulatusongelmia. Ja käyttö kannattaa aloittaa pienellä määrällä.

      Maca ei välttämättä ole mitään herkullisen makuista, mutta itse kun sekoittelen sen aamupuuroon marjojen kera, niin maku ei niin voimakkaasti tule läpi ja sen verran mitä tulee niin olen jo tottunut makuun 🙂 Sanonkin aamupuuroani voimapuuroksi 😀

      Tuolla puhdistamon http://www.puhdistamo.fi/puhdistamo/premium-maca.html sivuilla on hyvin tietoa 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta