Sekaisin lämmöstä?

Minähän en valita Suomen kesässä liiasta lämmösstä 😀 30 astetta ei ole minusta vielä liikaa, mutta silloin kun ilma seisooo ja on selvästi ukkossta enteilevä painostava sää, niin onhan se hieman tuskaisaa, varsinkin kun on töissä. Mutta en valita, Suomen kesä oon lyhyt ja rakastan kesää!!! Kuitenkin lämpö voi joskus sekoittaa päätä, tai ainakin sitä voi käyttää hyvänä tekosyynä 😀
Eilen olin taas lämpöjoogailemassa, ulkona oli 29 astetta ja lämpöjoogasa 39 astetta 😀 Lämpöjoogaa ennen olin fyssärillä, että varsinainen kehonhuollon päivä 🙂 Taas sain vähän uusia jumppaliikkeitä lapaluun seudun aktivointiin ja olkapään sisäkierron parantamiseen, mutta sain myös kuulla että tilanne on parantunut. Seuraava fyssäri käynti onkin vasta elokuussa. Lämpöjoogassa tuli kyllä taas hikoiltua kunnolla ja availtua hyvin kroppaaa, tunnin jälkeen oli todella hyvä olo!

Fresh 😀

Tänään sitten suuntasin salille rinta-haukkari -treenille, jonka jälkeen oli piukat pakarat -jumpan ohjaus. Muistin että tunti alkaa 18.15 ja siinä vielä vähän ennen kuutta treenailin vielä viimeisiä haukkarisarjoja, kun salin omistaja Maiju, pt:ni huuteli tiskiltä, ”Ode, 2 minuuttia aikaa”. Se tunti ei alkanutkaan sitten vartin yli kuus vaan kuudelta, hmm… Lämpökö sekoittanut pään? Mulla on myös ollut tänään vaikeuksia käsittää että on torstai 😀 Noh, siitä sitten äkkiä katsomaan jumppalaput ja -levyt kasaan ja eikun jumpalle. Yksi sarja jäi vaan haukkareita tekemättä, mutta kyllä harmitti. Jumppailujen jälkeen kysäisinkin Maijulta että mitäs nyt teen kun jäi yks sarja vajaaks ja vatsatkin salitreenistä tekemättä (vatsoja tuli kyllä jumpassa tehtyä hieman). Ei muuta kun suuntasin vielä puskemaan treenin loppuun, itseäkin harmitti niin treenin kesken jääminen. Yhden haukkari sarjan sijasta tein sitten viekä kolme sarjaa, oli haukkarit ehtineet sen verran jo huilata 😉 ja vatsatkin sai kiitettävästi kyytiä!

Hauisrääkki alkamassa…

Treeni meni kyllä musitiongelmista huolimatta todella hyvin 😀 Tää nyt vaan on tällaista joka kertaista hehkutusta, mutta kehitys kun vaan jatkuu, toistomäärät kasvaa ja sarjapainot nousee 🙂 Jumpassakin vedin hyvillä sykkeillä itsekin mukana ja juuri kun jalat oli joinkuin palautuneet maanantaisesta jalkarääkistä niin nyt ne sai kyllä taas kyytiä. Nimensä mukaan piukat pakarat keskityy tuonne pakara-jalkaosastoon 🙂 Jumppaohjauksen keskisyke 147 ja kulutus  549 kcal. Salitreenissä keskisyke oli 125 (kulutus 363 kcal).

Mitä tänään syötäisiin?
Tänään syötiin lohisalaattia ja tulipa testattua tuollainen Ingmanin Luonto+ välipalarahka jälkkärinä, makuna oli karhunvatukka-mustikka ja hyvää oli!!!
Outi Karita

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta