10 000 rikki!

Ohhoh, 10 000 täynnä ja nyt ei puhuta painoista, toistoista tai kaloreista vaan tämän blogin käyntimääristä. Hienoa, että blogi on näinkin lyhyessä ajassa kerännyt näin hyvin lukijoita 🙂

Nyt on viikon treenit saatu treenattua, eilen olin treenailemassa selän ja vatsaa, tänään taas oli vuorossa olkapää-ojentaja-vatsatreeni. Selkätreenissä oli jo viime viikolla voimataso heikompi, nyt selän jumitilat ym. on jo paremmassa kunnossa, mutta edelleen huomaa treenissä ettei voimat ole kohdillaan. Pumppiviikko nyt on menossa ja oikeastaan jos vertaan viime pumppiviikkoon, niin meni tuo nyt ihan ok, mutta….. Noh, kyllä se sieltä ja paremmin meni kuin viime viikolla, jolloin selkä oli pahemmassa kunnossa, nyt siihen on saatu fyssärin ohjeet, jotka alkaneet auttamaan. Ylätaljanveto eteen tehdään nyt hieman vajaalla liikeradalla, mutta silläkin sain hyvät tuntumat. Voimatasossakin huomaan nyt puolieron, oikea puoli jossa jumitilat ym. ongelmat ovat, on nyt heikompi. Esim. alataljasoudussa huomasin että vasen olisi saanut vielä muutaman toiston puristettua, mutta kun oikea puoli ei ollut enää kunnolla mukana, voima hiipui ja hallinta alkoi karkaamaan oikealta puolelta, niin en nähnyt järkeä jatkaa vasemmalla kiskoen. No, mutta sain mä nyt ihan suht hyvän selkätreenin tehtyä, oon ehkä vähän kriittinenkin…. Vatsoille sitten tein mountainclimberiä bosupallo käsien alla, tää toimii aina kunnon vatsarääkkinä!!!
Tämän päivän olkapää-ojentaja-vatsarääkki meni sitten todella hyvin. Vatsat jäi kyllä hieman vähäisemmäksi… Tässä treenissä ei ollut voimatasot todellakaan kadoksissa vaan päinvastoin, treeni oli nousujohteista varsinkin olkapäiden osalta!!! Ojentajia tehdessä joutui hieman keskittymään tuohon oikean olkapään kontrolliin, ettei lähde kippaamaan eteenpäin. Sain kyllä ojentajatkin todella hyvin treenattua ja dipeissä toistomäärät kasvoivat 🙂 Vatsalle ehdein sitten tekemään vain lyhyen setin, yhden supersarjan mamo-pallolla linkkareita ja kiertoja.
Ojentajaposeyritys 😀
Vaikka selkä ei siis tällähetkellä sujukaan niin hyvin kuin haluasin, niin muut treenit sentään luistaa! Ja selkää parannellaan kokoajan ja fyssärin jumppaliikkeet päivittäin mukana, periksi ei anneta!!!
Kiirettä tänään tuli, kun venyin ja vanuin salilla ennen treenin aloittamista, hmm…. No, sitten mulla oli varattu aika Hyvinvointicenterille SPA-sukkulahoitoon. Pieni hiki kun oli jo treenistä päällä niin kyllä tuli sitten hikoiltua tuossa SPA:ssakin sitten, nesteet taas hyvin liikkeelle! Tuossa SPA-hoidossa yhdistyy höyry- ja infrapunasauna, värinähieronta, vichysuihku ja väriterapia. Suosittelen todellakin, rentouttaa ja pistää nesteet liikkeelle! 🙂 Lisää SPA-hoidosta voit lukea täältä.
Sitten vähän ruokaa….
Subi tulee joskus haettua evästykseksi ja niin kävi eilen 
Tonnikalasta on tullut yksi suosikkini ja netistä löytyykin Subwayn ravintoainetaulukko,
jos sellaista joskus kaipailet löytyy se täältä

Voimapuuroa
Päätin kokeilla mites Maca uppoaisi puuron seassa ja hyvin se sekaan meni eli ei siis maku häirinnyt. Maun kyllä erotti seasta, mutta ei liiaksi, Macan maku kun yksinään ei välttämättä ole maailman herkuinta. Puuroni muuten kostuu nyt kaurahiutaleista, kauraleseistä, puolukka-pellavarouheesta, mustikoista, jauhetusta karpalosta ja macasta sekä päälle hieman mehukeittoa.

Aamupala katettuna
Ostinpa tänään uuden keittiövaa´an,
kyllä, käytän siis keittiövaakaa
ja on se nyt hieno, hipaisunäppäimet ja kaikkea 😀

Kesässä grillattu ruoka on kyllä hyvää 
ja tänään tuli syötyä kesän ensimmäiset uudet perunat, NAM!
Vesimeloni kuin karkkia 🙂
Hyviä treeni- ja ruokahetkiä!!! 🙂
Outi Karita

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta