Mittanauhalla tulosten seurantaa

Tänään oli sitten jumppapäivä ja olin ohjailemassa Piukoissa Paikoissa Kiinteät kurvit nimistä jumppaa. 1h15min siinä sitten hikoiltiin ja jumpattiin lihoja. Ennen jumppaa otettiin valmentajan kanssa mittoja, jotta saadaan niidenkin kautta sitten seurattua miten kroppa vastaa uuteen treeniohjelmaan. Muutoksia kropassa on viimeisen vuoden aikana tapahtunut, sen kertovat vaatteet, mutta oma silmä on sokea…. Myös kehityskuvat on tässä hyviä kertomaan kehityksestä, itselläni on tallella vielä kuvat vuodelta  2008 ennen ensimmäistä kisadiettiä. Silloin kun tuntuu ettei tässä mihinkään kehity, on hyvä kaivaa nuo kuvat esiin 🙂 Viimeisen vuoden aikana paino on pysynyt melko samoissa, mutta takkien hihat kiristävät ja farkkujen takamus on alkanut repsottaa. Nämä ovat oikein tervetulleita muutoksia. 🙂

Laitan nyt mittaustuloksia tältä päivältä ja viime vuoden marraskuulta. Kesän korvilla sitten katsotaan uusilla mittauksilla näkyykö uusi treeniohjelma mitoissa 🙂 Tällä hetkellä kun tavoitteena on tuo lihaksen kasvattaminen, niin onhan sitä hyvä ihan konkreettisesti seurata. Paino on tosiaan pysynyt pitkään saamoissa, mutta talven sairastelujen jälkeen kun palasin koviin treeneihin, heitti paino heti kilon ylöspäin ja siinä se on nyt pysynyt. Rinnanympärysmitassa on tapahtunut selvä pyrähdys, mitattiin oikein kaksi kertaa, että pitääkö tämä paikkansa. Lantiossa myös selvää tiivistymistä myös mittojenkin mukaan 🙂 Hieman puolieroja tuossa on myös havaittavissa, vahvempi puoli tiiviimpänä.

Paino (aamu): 18.11.2012  60,7kg   21.4.2013 61,6kg
Rinta: 18.11.2012   83,5cm    21.4.2013   86,7cm
Vyötärö (napa): 18.11.2012  68cm   21.4.2013  70,3cm
Lantio (levein kohta): 18.11.2012    103cm    21.4.2013    100,8cm
Oikea käsi: 18.11.2012   31,3cm    21.4.2013  31,7cm
Vasen käsi: 18.11.2012   31,6cm    21.4.2013   32,3cm
Oikea reisi: 18.11.2012   58,8cm    21.4.2013   60,3cm
Vasen reisi: 18.11.2012   59,8cm     21.4.2012   61,2cm

Illalla tuli sitten taas tänään putkirullailtua ja venyteltyä lähes tunnin verran ja rullasinpa vielä fitness-pose asentojakin läpi. 
 

Tänään ja eilen olen tehnyt aivan uutta iltapalaa itselleni. Sain team-kaveri Marikalta tähän ajatuksen, joten kiitos. Uuden ajatuksen lisäksi sain tällä viikolla tupperwaren mikromunakaskipan ja siitä se ajataus sitten lähti 🙂 Kippaan 1 kokonainen muna ja kahdesta munasta valkuaiset, sekaan steviaa ja mustaherukoita ja mikroon valmistumaan. Päälle sitten Mannisen banaani-toffeepuddingia ja banaania, namskis!!

FACEBOOKISSA!
Tykkää meistä ja jaa tämä kuva!

Juhlakuntoon -ryhmäämme tuli niin paljon hakemuksia, että järjestimme 2 eri ryhmää, jotta mahdollisimman moni pääsisi mukaan. Lisäksi päätimme pitää vielä yhden lisäryhmän (viikonloppuryhmänä), johon voit nyt hakea mukaan.
Arvomme kaikkien meistä tykänneiden ja kuvan jakaneiden kesken yhdelle onnekkaalle naiselle ilmaisen osallistumisen tähän Juhlakuntoon -ryhmäämme.
Jaettuasi kuvan, KOMMENTOI ALLE, jos haluat osallistua arvontaan :)”

HYVÄÄ ALKAVAA VIIKKO KAIKILLE!
Outi Karita

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta