Pumppitreeniä

Tämä viikko on tarkotus treenata hieman lyhyemmillä palautusajoilla, siitä tuo pumppitreeniotsikko. Eilen oli vuorossa tuo extra rinta-selkä treeni, joka tehdään joka viikko samalla tyylillä ja kevyellä viikolla voi jättää väliinkin.. Kaksi supersettia selkä-rinta pareina ja lopuksi vielä vatsoille rutistuksia pitkällä sarjalla. Ekassa supersetissä tein leuanvetoja smithissä makuulta ja punnerruksia, näissä teen max. toistomäärät ja tokasetti on sitten soutua selälle ja rintaprässiä. 

Vertaluksi viime viikkoon tuon ekan superseti toistot. Viime viikolla leuat mo/punnerrukset 10/12, 10/10 ja 10/8. Tällä viikolla sitten 14/12, 12/10 ja 10/7. Leuoissa toistomäärät siis hyvässä kasvussa 🙂
Myös toisessa supersetissä sai kunnolla nostaa painoa 🙂
Tiistain salitreeni vei huimat 15 minuuttia 😀 Jätin tosin vatsat yhteen sarjaan, koska jumppaohjaus alkoi kutsumaan.
Siis ohjailin vielä piukat pakarat jumpan ja oli taas hieman tuskaista kun jalkarääkki oli takana, mutta tästähän tulee jokaviikkoista, maanantaina hapotetaa jalat ja tiistaina ohjataan pakarajumppaa 😛 Paras siis tottua! Nyt oli keskisykkeet jumppaohjaukselta 140, ihan sopiva 🙂
Jumpan jälkeen tiimikaveri kysyi kaveriksi vatsoihin. Noh, mullahan oli jäänyt vatsat vähän kesken omasta treenistä, joten vedettiin sitten pientä settiä siinä sitten vielä.
Kanasalaattia termoeväskipassa
KESKIVIIKKO
Salistyle?

Keskiviikko on normaalisti mulla lepopäivä, mutta koska viikonloppuna on suunta Helsinkiin, Kultsalle, Fitness Classiciin niin jää lauantaina treeni väliin. Siispä tämän viikon lepopäivä olkoon lauantai jolloin haetaan vaan lisää fitnesskuumetta ja boostausta treeneihin katsomonkautta 🙂 Liputhan on jo melkein loppuunmyyty ennakkoon, näin Body-lehti uutisoi.
Treeneissä oli sitten vuorossa rinta-hauis. 4 sarjaa per liike, joissa toistot pyöri 12-8 määrissä ja lyhyillä palautuksilla. Kunnon pumppaustreeniä!
Punnerruksilla lähdettiin ja aika samoilla toistomäärillä kuin viimeviikollakin, 18, 12 ja 8. Toistot tässä päivässä eri luokkaa kuin tuossa tiistain extratreenissä. Kummasti vaikuttaa tuo kun tekee nyt ekana liikkeenä, ilman mitään toista liikettä liikeparina. Siitä sitten jatkui vielä rintatreeni vinopenkissä ja tasapenkissä. Lopuksi rinnalle ristikkäistaljaa alhaalta, on se vaan raskasliike piru vie! 😛 Rinnan jälkeen hauista kolmella eri liikkeellä ja lopuksi vielä pumppausta ilman painoja. Tätä oon harrastanut varsinkin haukkareille ja ojentajille, että treenin perään pumppailen vielä toistoja ilman mitään painoja, puristaen kunnolla lihasta. Treenin lopuksi vatsa taas töihin! Ja tää kiittää! 🙂
Lopuksi vähän habatreenikuvaa 🙂 Testissä oli alataljassa tollanen uusi talja, aikas kivan tuntunen ja toimiva.

Alataljaa uudella kahvalla

Posettelua

Ja viikko jatkuu…
Huomenna ja perjantaina treeniä valkun kanssa 🙂
Outi Karita

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta