Takaisin ruotuun!

Pääsiäisen rentoilu teki terää, mutta tänään oli aika palata takaisin ruotuun. Tämä ei todellakaan tarkoita minkäänlaista kurjuutta, saan kuitenkin syödä ruhtinaalliset 2600 kcal päivässä ja hyvää ruokaa! Seuraavasta herkuttelusta päätös on tehty vapuksi, silloin taas vapaasyöntiä. Fitnekseen kuuluu tietty kurinalaisuus ruuan, treenin ja levon suhteen, mutta se ei tarkoita etteikö elämästä voisi nauttia samalla ja joskus poiketa linjastakin. Herkuttelukin on joskus sallittua 🙂 Kisadieteillä linjaukset ovat paljon kurinalaisempia. On sitten kisaamassa tai ei, kisakaudella tai ei, niin oman kropan kuuntelu on kaiken a ja o! Hyväkään valmentaja ei tunne fyysisesti sitä mitä oma kroppa tuntee, se täytyy osata itse tunnistaa ja kertoa. Kaikkea vastuuta ei voi lykätä valmentajalle, lopulta kuitenkin vastuu omasta kropasta on itsellä. Meillä on vain tämä yksi keho, opettele kuuntelemaan ja rakastamaan sitä, pidä siitä huolta!
Kuva, jota en luvannut ;D
After-pääsiäinen kuva tältä aamulta
Pientä nesteisyyttä, joka karistellaan kyllä!
Tämmönenkin oli ostettuna pääsiäiseksi, 
mutta saapi mennä nyt keittiönkaappiin odottamaan josko vappuna söisin 😀
Ihan tosi hyvää suklaata kyllä!
Itsellä eilen kesti aika kauan toipua tuosta kovasta jalkatreenistä, tietenkään palautunut en vieläkään ole, mutta olin pitkään veto pois. Voi olla että kyse oli siitäkin että ei pitkään aikaan ole päässyt treenaamaan kovaa, mutta veikkaanpa että kroppa ei ihan vielä ole valmis noin koviin treeneihin mitä tuli vedettyä. Vaikkain treenatessa tuntui hyvältä ja treeni meni todella hyvin! Jotenkin tänään on tuntunut kuitenkin siltä että kroppa yrittää viestiä että himmaappa vielä vähän. Velmentajan kanssa sitten puhelin tästä ja todettiin että jos vielä tämän viikon loput treenit hieman kevennettynä.
Tänään oli sitten treeneissä vuorossa tuo lyhyt selkä-rinta-vatsa treeni ja Piukat pakarat -tunnin ohjaus. Neljältä kun pääsi töistä ja viideltä alkoi jumppa, niin tuossa ehti juuri hyvin tuon lyhkäsen treenin vetäisemään. Vähän alkulämpöä krossarilla ja sitten huhkimaan!
Superseteillä mentiin
Ekana settinä smith-leuat ja punnerrukset. Leukoja meni tällä kertaa kaikissa kolmessa sarjassa paremmin kuin viimeksi, 10 toistoa / sarja, punnerrukset taas ei niin hyvin kulkeneet (paremmin kyllä kuin viikko sitten), sarjat 12,10 ja 8.
Toisena settinä oli soutukone pystykahvoilla ja rintaprässi.
Lopuksi Fitball-vatsarutistuksia ja pitkää sarjaa tehtiin.
Superseteissä toistot olisi tarkoitus olla tuolla 12 toistossa jokaisessa sarjassa.
Muuten treenien viikkojako selkiytyy kun pääsen kunnolla näihin uusiin treeneihin käsiksi. Tarkoitus on vielä valmentajan kanssa treenata yhdessä neljä treeniä, läpikäyden siis ohjelma lukuunottamatta tätä lyhyttä supersetti treeniä, josta kyllä siitäkin on liikeradat ja tekniikat tsekattu. Viikkojako tulee muokkautumaan neljän viikon kiertoon, jossa neljäs viikko on kevyt viikko.
Sitten oli se Pakaratunnin ohjaus. Jalat kiitteli jo aamulla  eilisestä rääkistä ja kyllä tuntui tunnillakin. Hieman vaikeuksiakin oli joissakin liikkeissä itsellä 😛 Uudella ohjelmalla mentiin ja on tuo ohjailu vaan kivaa! 🙂
Kotona oli sitten tänään pakko putkirullailla ja venytellä varsinkin noita jalkoja. Ei kyllä tuntunut tuo putkirullailu tänään mitenkään ihanalta XD

Auh, hyvä kun pysty etureidet rullaamaan…

Salimme personal tranerit Maiju ja Jutta ovat pitäneet viime vuoden syksystä asti erilaisia tehostartti ja shape up -ryhmiä, painonhallintaan ja kehonmuokkaukseen. Ryhmät ovat olleet hyvin suosittuja ja tuloksia on syntynyt hienosti! 

Nyt on sitten alkamassa ryhmä
JUHLAKUNTOON
johon voi vielä päästä mukaan!
Kun käy tykkäämässä Personal Training Piukat Paikat fb-sivuista ja jakaa alla olevan kuvan kyseiseltä fb-sivulta osallistuu arvontaan, jossa yksi onnekas nainen saa ilmaisen paikan juhlakuntoon ryhmästä!
Outi Karita

2 vastausta artikkeliin “Takaisin ruotuun!”

    • En lupaa haastaa muita välttis, mutta otan osaa kyllä vastailemalla ainakin jonkun loppuviikon postauksen yhteydessä vaikkapa 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta